FANDOM

А ось і друга пика з чотирьох. Недовірливий T-Bone в самому розпалі суперечки отримає дзвінок від когось, хто скаже, що завантажена наркотою вантажівка потрапила в засідку. Хапай тачку і жени до зазначеного місця. Там чотири людини на байках спустошать кузов вантажівки і роз'їдуться в різних напрямках. Вибери одну ціль і йди за нею до останнього. Не мечись між мотоциклістами — нічого не встигнеш. Стріляти в них — не найкраща ідея: надто вже кривим маршрутом вони їдуть. Відволікаючись ще й на стрілянину, ризикуєш потрапити у стіни і трафік, що дуже небажано. Відчувай їх їзду, тримаючись на деякому віддаленні і стрімко збільшуючи швидкість на більш-менш прямих ділянках без поворотів. Мета — максимально близько під'їхати до байку поганця і схапати лежачий ззаду пакет дурі. Врахуй, що їздити вони будуть не вічно, а тільки певний проміжок часу. Бажано, щоб при появі напису, який натякає, що залишилося недовго, хоча б двоє з чотирьох були мертві. 
Не раз божевільний трафік Сан-Фіерро буде псувати тобі малину. Терпи, козак. Як тільки збереш усі чотири пакети, відвези їх Джиззи. І так, пограбовані тобою байкери не підуть плакатися, а будуть справно діставати тебе до кінця місії.