FANDOM

Ага, ось і один з тих, кого ми сфоткали в Angel Pine. Доведеться втертися до нього в довіру, щоб рознюхати, хто це і з чим пов'язаний. 

Тобі належить довга місія, так що уважно стеж за машиною: трафік в Сан-Фіерро просто дикий! 

Спершу Джиззі накаже тобі відвезти одну зі своїх дівчаток до готелю. Спокійно під'їдь до підсвіченої зони і зупинися в ній. У телефонній розмові Джиззі згадає про сутенера, який погано ставиться до його дівчат. Їдь в Хашберрі в бік мітки на радарі. Як тільки побачиш сутенера — дави, не виходячи з тачки. Втім, ніхто не заважає зупинитися на найближчому пагорбі і відстрелити йому гарбузика гвинтівкою. Врахуй, що він може чинити опір. А твоїй машині це вкрай небажано. Третє завдання — врятувати від рук надміру хтивих клієнтів чергову «теличку». Заїжджай під міст і відстріли двом розпусникам геніталії. Судячи з подальших слів Джиззі, дівчина, яку ти довозив до готелю, вирішила змотати вудки і відірватися від бізнесу. Їдь до готелю, ставай на сяючу область і дивись скриптовий ролик. Тепер тобі належить розправитися з машиною охорони та лімузином проповідника. Розстрілюючи з вікон автомобілі, слухай (або читай) монологи священика. Чим він займається в машині з дівчиною — здогадатися неважко. Після знищення машин тобі подзвонить Джиззи і запропонує залишити машину собі або знищити її. Вирішуй сам!