FANDOM

Jesus Saves (укр. Ісус зберігає) - притулок у вигляді церкви у грі Grand Theft Auto 2, найперший притулок у серії Grand Theft Auto.

Опис Редагувати

Jesus Saves з'являється у вигляді церкви, де гравець може "змити свої гріхи" (наприклад, багаточисленні злочинні діяння, вчинені персонажем у місті Еніуер-Сіті), жертвуючи солідну суму грошей у розмірі 50 000 доларів, іншими словами, гравець повинен мати 50 000$, які гравець накопичив від багатьох злочинних дій у грі для того, щоб зберегти свій ігровий процес. Гра зберігається, коли гравець заходить у двері.

Якщо гравець має достатньо грошей, гра буде збережена, а потім проповідник церкви говорить: (у комп'ютерній версії) "Алілуя, душа врятована!", А якщо у гравця немає 50 000 доларів, гра не збережеться, і проповідник скаже "Прокляття! Немає грошей, немає порятунку!". На сьогоднішній день Jesus Saves є єдиним відомим притулком у серії GTA, який вимагає від гравця витрачати гроші кожен раз, коли він зберігає гру, особливість, яка була виключена з наступної гри Grand Theft Auto III.

Церкви Jesus Saves, як правило, розташовані у центрі нейтральних районів міста Еніуер-Сіті, включаючи Авалон у діловому районі, Вормлі у житловому районі та Тедіум у промисловому районі. Jesus Saves також служить точкою початку гри або появи при завантаженні. У версії GTA 2 для PlayStation, прес знаходиться в безпосередній близькості від церкви на півночі.