FANDOM

Transcript
Marco's Bistro, Ліберті-Сіті. Сонні Фореллі, його помічник та Марко Фореллі обговорюють вихід Томмі Версетті з в'язниці та його поїздку до Вайс-Сіті.
 Сонні Фореллі  Томмі Версетті... Хах! Дідько. Навіть не думав, що його колись випустять.
      Помічник      Він не підіймав голови, це допомагає людям забути.
 Сонні Фореллі  Люди все згадають дуже швидко, коли побачать як він ходить по вулицям у їхніх кварталах. Це буде погано для бізнесу.
Марко Фореллі Тож, що ми будемо робити, Сонні?
 Сонні Фореллі  Ми зустрінемо його як старого друга і дамо йому роботу не у місті. Добре? Ми говорили щодо розширення на південь, правильно? Вайс-Сіті нині як золото у 24 карати. Колумбійці, мексиканці, чорт, навіть ці кубинські біженці намагаються відрізати собі ласий шматочок.
      Помічник      Але це все наркотики, Сонні. Жодна з сімей не візьметься за це лайно!
 Сонні Фореллі  Часи змінюються. Сім'ї не можуть сидіти склавши руки, коли наші вороги пожинають плоди. Тож, ми відправимо когось зробити брудну роботу за нас... і візьмемо собі добру долю, добре? Хто там наш контакт?
Марко Фореллі Кен Розенберг, нікчемний адвокат. Як він буде тримати Версетті на прив'язі?
 Сонні Фореллі  Нам це не потрібно. Ми просто пустимо його до Вайс-Сіті, дамо трохи грошей для початку, гаразд? Дамо йому кілька місяців. А тоді ми нанесемо йому візит, правильно? Подивимось як воно буде.