GTA-педія
Advertisement
ТРАНСПОРТ
FBI Rancher
FBIRancher-GTASA-front.jpg
FBI Rancher в GTA San Andreas.
(Вид ззаду)
Також відомий як FIB Rancher (CW)
Тип транспорту Транспорт правоохоронних органів
Кузов 4-дверний позашляховик
Місткість 4 (водій та 3 пасажира)
З'являється у Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City Stories [!]
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Виробник Albany (Всесвіт HD)
Пов'язаний транспорт Rancher
Rancher XL
Cavalcade
Схожий транспорт Ranger
Police Rancher
FIB Granger

FBI Rancher — поліцейський позашляховик в Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas та Grand Theft Auto: Chinatown Wars (де він називається FIB Rancher). Також присутній у Grand Theft Auto: Vice City Stories, але не може бути доступний без допомоги сторонніх програм. У всесвіті HD виробляється компанією Albany.

Дизайн[]

Всесвіт 3D[]

FBI Rancher — це 4-дверний позашляховик, який є збільшеною версією 2-дверного цивільного Rancher. Базується на 1973-1991 Chevrolet Suburban, 4-дверній версії 1973-1991 Chevrolet K5 Blazer.

В Grand Theft Auto: Vice City, FBI Rancher має унікальний чорний колір та синій проблисковий маячок на приборній панелі, котрий, однак, можна побачити тільки коли він увімкнений. Також машина має незмінну текстуру кузова, тоновані задні стекла, бокові підніжки, одну вихлопну трубу та міські колеса. Цікаво, що насправді FBI Rancher є пікапом, а не звичайним джипом: це можна помітити порівнявши колір кузова та колір тенту; нагадуючи таки чином 1973-1987 Chevrolet C/K.

В Grand Theft Auto: San Andreas, FBI Rancher виглядає трохи інакше: тепер джип має незмінну текстуру кузова, менш тоновані стекла, подвійну вихлопну трубу, позашляхові колеса та інше місце для заднього номера. Також джип позбавився бокових підножок.

В Grand Theft Auto: Vice City Stories, FBI Rancher виглядає майже ідентично версії з GTA Vice City, окрім інших коліс та сірого кольору.

Всесвіт HD[]

В Grand Theft Auto: Chinatown Wars, FIB Rancher, незважаючи на назву, являється правоохоронною версією Cavalcade, що базується на 2002-2006 Cadillac Escalade. Саме тому виробляється компанією Albany, у той час як Rancher і Rancher XL виробляються компанією Declasse. Автомобіль має чорний колір, додатковий кенгурятник спереду, сирену і проблискові маячки на капоті та поліцейський комп'ютер всередині.

Характеристики[]

Участь у місіях[]

GTA Vice City[]

  • Juju Scramble — Після підняття третього пакета, Томмі отримує 5 зірок розшуку і його починають переслідувати агенти ФБР на FBI Rancher.

GTA San Andreas[]

  • Misappropriation — Один FBI Rancher буде стояти на місці зустрічі агентів ФБР та УБН у Альдеа-Мальвада.

Місцезнаходження[]

GTA Chinatown Wars[]

  • На парковці відділку поліції Варсіті-Хайтс, Алгонквін.
  • Переслідують гравця після отримання чотирьох зірок розшуку.

Цікаві факти[]

GTA Vice City[]

  • Має той самий звук двигуна, як і Sentinel XS.

GTA Vice City Stories[]

  • На відміну від інших поліцейських автомобілів має функціонуюче радіо (як і VCPD Cheetah).
Advertisement