FANDOM

Нехай шар фарби і лаку вас не бентежить: під ним це справжній шматок залізної завіси, який пустили на переплавку в гонитві за швидким прибутком в умовах ринкової економіки. Що ж стосується чуток про те, що дизайн кузова віддали на відкуп п'ятирічній дитині з важким похмільним синдромом, ми можемо заявити лише одне: вільне підприємництво - це прекрасно і ми цілком його підтримуємо.
— Southernsanandreassuperautos.com
ТРАНСПОРТ
Cheburek
Cheburek-GTAV-Спереду
Cheburek у GTA V
(Вид ззаду)
Клас (GTA V) Спортивна класика
Кузов 4-х дверний седан
Місткість 4 особи (водій та 3 пасажири)
З'являється у Grand Theft Auto Online
Виробник RUNE
Ціна 145 000 $

RUNE Cheburek — чотирьохдверний седан з оновлення «Суперсерія Південного Сан-Андреаса» для Grand Theft Auto Online. Доступний для покупки з 29 травня 2018.

Огляд Редагувати

Cheburek є чотирьохдверним седаном з подвійними фарами заснований на автомобілі ВАЗ 2106 «Жигулі», вироблений в Радянському Союзі, але його задні фари більше нагадують Москвич-2140. У внутрішньоігровому описі повідомляється про те, що «дизайн цієї машини швидше-всього придумала п'ятирічна дитина, що страждає сильним похміллям», що відсилає на стереотип про вічно п'яних росіян.

Гравець зможе придбати цей транспортний засіб за $145.000 через внутрішньоігровий сайт. Можна відзначити те, що замість стандартного керма ВАЗ 2106 в Cheburek стоїть кермо спортивного автомобіля з логотипом Rune (виробника). Також був замінений стандартний радянський радіоприймач на більш сучасний.

В Los-Santos Customs гравець зможе додати для Cheburek такі незвичайні фарбування, як «Cherenkov Vodka», «Hardbass» і іржу. Також можна купити бампер, спойлер, повітрозабірники і бічні обважування з картону (цікаво те, що картонний бампер має вартість в $100 ), що швидше за все відсилає до «сільського» тюнінгу.

Місцезнаходження Редагувати

Grand Theft Auto Online Редагувати

Нотатки Редагувати

  • Деякі гравці вважали що Cheburek є відсиланням до італійського Fiat 125 образ якого був використаний для створення «Жигулі», але назва автомобіля, згадка пияцтва і залізної завіси в описі автомобіля вказують на те, що це ВАЗ 2106.
  • Назва Cheburek перекладається як Чебурек, блюдо багатьох тюркських і монгольських народів.
  • Назва забарвлення хардбасс (англ. Hardbass) є відсиланням до різновиду Pumping House музики, що асоціюється з рейвами гопників.
  • Примітно, що автомобіль, заснований на сімейному седані, є спорт-класикою. Завдяки цьому, Cheburek розвиває набагато більшу швидкість, ніж реальний прототип.
  • У салоні автомобіля є відеорегістратор.
  • Якщо на машину поставити розфарбування «ProLaps», «Іржавий ProLaps» або «Хардбасс», то в багажнику з'явиться сабвуфер.