FANDOM

Cesar Vialpando
Назва місії:

Cesar Vialpando

Гра:

GTA San Andreas

Видав:

Шон Джонсон

Розташування:

Станція Єдності, Лос Сантос, штат Сан-Андреас

Ціль:

Виграти змагання лоурайдерів

Умови провалу місії:

CJ мертвий, CJ заарештований, CJ програв змагання

Винагорода:

$50–1000

Наступна місія:

High Stakes, Low Rider

Минула місія:

Sweet's Girl

Cesar Vialpando - місія в GTA San Andreas. У цій місії гравець знайомиться з одним з ключових персонажів гри - Цезарем Віалпандо.

CюжетРедагувати

Сі-Джей входить в будинок Світа, де відбувається скандал між самим Світом і його сестрою Кендл через те, що Світ проти того, щоб Кендл зустрічалася з лідером ворожої банди - Цезарем. Кендл йде, а Світ доручає Карлу стежити за нею, на випадок якщо дружки Цезаря спробують його «кинути». Сі-Джей доїжджає до Лоурайдерського гаража, де знайомий Світа дає Карлу лоурайдер з гідравлікою. Доїхавши до місця, де проходили змагання лоурайдери, Сі-Джей виграє в них.Зустрівши Кендл і Цезаря, відбувається невелика бійка між Карлом і хлопцями Віалпандо. Незабаром Цезар пояснює Карлу, що вони з Кендл люблять один одного. Карл тисне йому руку, і вони розходяться.

Цілі місіїРедагувати

  • Дістатися до гаража;
  • Заїхати на лоурайдерській машині в гараж Willowfield;
  • Поїхати на зустріч з лоурайдерами;
  • Виграти змагання на машинах.

НагородаРедагувати

50 $ -1000 $ (залежно від вашої ставки).
Доступ до гаражів тюнінгу в Сан-Андреасі.

Цікаві фактиРедагувати

1. Перед змаганням до гравця в машину заходить дівчина, а під час змагання вона встає і позує. І навіть якщо під час тюнінгу поставити дах, вона все одно встане крізь цей дах.
2.  Кендл і Цезар присутні на змаганнях, але з'являються тільки у фінальному ролику місії.