FANDOM

ТРАНСПОРТ
Andromada
Andromada
Andromada на аеродромі у Вердант-Медоус
Клас (GTA V) Військово-транспортний літак
Кузов Літак
Місткість 2 особи (водій і 1 пасажир)
З'являється у Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto V

Andromada — транспортний літак в іграх Grand Theft Auto: San Andreas і Grand Theft Auto V.

Огляд Редагувати

Andromada - один з найбільших літаків у грі, за своїми розмірами він поступається тільки AT-400. Це реактивний чотирьохдвигунний військово-транспортний літак, заснований на літаку Локхід C-141 «Старліфтер», довгий час використовувався ВВС США. В GTA V є найбільшим транспортом у грі, і має вже цілих вісім (4 спарених) двигунів.

Роль у грі Редагувати

У місії «Stowaway» присутній Andromada, що використовується для нелегального перевезення зброї. Карл Джонсон наздоганяє злітаючий літак на мотоциклі, проникає всередину і потім підриває його, благополучно вистрибнувши з парашутом.

У місії «A Home in the Hills» Карл Джонсон разом з людьми Ву Зі Му десантується на парашутах з борта Andromada у маєток Медд Догга.

Поза місій цей літак дуже рідко можна побачити у небі.

У GTA V у місії «Minor Turbulence» даний літак знову використовується для перевезення зброї. Тревор Філіпс залітає у вантажний відсік на «кукурузнику», винищує екіпаж і збирається відігнати його на аеродром, але збивається винищувачами.

У GTA V прототипом стали B-52 і Ан-124.

Баг Редагувати

Є два способи, за допомогою яких можна увійти у Andromada. Обидва способи - у місії «Stowaway». Перший: потрібно використовувати чит на вибух всіх машин, перш ніж Сі-Джей стрибне на мотоцикл. Літак не вибухне, він буде заморожений на місці, однак місія не зможе далі тривати. У літак тоді можна буде увійти, але їм не можна буде керувати або навіть вийти з нього.Інший спосіб полягає в тому, що коли гравець підірве мотоцикл, він повинен вбити всіх ворогів і підірвати Andromada (наприклад, мініганом). Потім він повинен використовувати чит на Rhino і за допомогою нього штовхати уламки Andromada в свій ангар, а після цього гравець повинен вчинити суїцид. Потім гравець повинен повернутися в свій ангар і побачити, що літак стоїть там.

Баг у мобільній версії Редагувати

Якщо гравець спробує підірвати літак під час місії «Stowaway», в деяких випадках літак провалиться крізь землю, а місія не продовжиться.

У місії «Stowaway», на мобільній версії, можна вкрасти Andromada. Гравець повинен почати місію, а потім закрити програму два та/або більше разів. Це викличе баг в місії, і Andromada не буде рухатися, і літак стане симулятором. Гравець може зберегти його у себе в ангарі або політати на ньому, але щоб зробити це, гравець не повинен доїжджати до кінця злітно-посадкової смуги, інакше почнеться ролик. Замість цього, як тільки гравець під'їде до кінця, йому потрібно зробити поворот на 180 градусів і натиснути на газ.

Різне Редагувати

  • Хоча в грі Andromada менше AT-400, в реальному житті і в GTA V він буде більше.
  • У GTA San Andreas має відкривающийся люк, однак за ним нічого немає, також Сі-Джей заходить в Andromada не через двері (яка, тим не менш, є), а прямо через стіну.
  • Швидше за все, Andromada в GTA San Andreas була зменшена і зроблена недоступною, щоб приземлятися на покинутий аеродром, так як якщо б Andromada була таких розмірів, як її модель, що висить у небі, вона б просто не могла злетіти з покинутого аеродрому.
  • Високо в небі знаходиться інтер'єр Андромади.
  • Єдиний літак, який неможливо знайти деінде. (В мобільній версії гри на платформі android присутній баг в місії «Stowaway»: на деяких пристроях при переході на низьку графіку і близький рендерінг, літак рідко залишається на стартовій позиції, і бочки просто генеруються летячими з повітря на порожній злітній смузі . Так як літак не рухається, ми можемо вільно в нього залізти. Так як в правому нижньому куті відображається назва «Andromada», то, швидше за все, це було передбачено).
  • Не варто плутати з гвинтовим транспортним літаком Titan з GTA V.
  • Знаходиться в Аеропорту Істер Бей але там стоїть 2 літака в одному.

Галерея Редагувати