FANDOM

AlhambraClub

Клуб Альгамбра (англ. Alhambra) - це нічний клуб розташований на кордоні Айдлвуду та Комерційного району Лос-Сантосу. Також на сході клуб межує із Ель-Короною. Клуб з'являється лише у грі Grand Theft Auto: San Andreas.

ОписРедагувати

Заклад працює цілодобово навіть попри те, що зазвичай нічні клуби зачинені упродовж денних годин. З огляду на те, що Альгабмра є чи не єдиним нічним клубом у місті, саме сюди Карл бере своїх дівчат на побачення, які мешкають у межах Лос-Сантосу та сільської місцини на побачення (Деніз Робінсон та Хелена Ванкштейн включно), коли ті прохають його відвезти їх на танці.

За межами побачень, клуб також є відкритим і може запропонувати гравцям декілька міні-ігор, серед яких соло-танець із трьома рівнями важкості, а також наступні аркадні автомати: "Duality", "Let's Get Ready to Bumble" і "Go Go Space Monkey". Також всередині закладу є торгівельні автомати з напоями Sprunk та іншими смаколиками.

Зважаючи на те, що нічний клуб цілковито розташований у межах кримінального району Айдлвуд (територія Балласів на початку гри), зона навколо закладу може бути здобута гравцем під-час бандитських війн у будь-який час одразу після завершення сюжетної місії Doberman. Пізніше всі території будуть втрачені після вигнання Карлу із Лос-Сантосу (одразу після The Green Sabre), але зрештою будуть повернені наприкінці сюжетної лінії.

Альгамбра має спільний інтер'єр із двома іншими закладаму схожого типу в грі, наприклад "Gaydar Station" у місті Сан-Фієро.

ДрібниціРедагувати

ГалереяРедагувати