FANDOM

ЗАВДАННЯ
4x4
4x4-mission-1
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Новий Ґернсі, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте у автомобіль 4x4, що знаходиться у районі Новий Ґернсі
• Доставте два автомобіля Підбирач у порт, що знаходиться у районі Брікс
• Вбийте боржника та його охоронця
Викрадіть автомобіль з наркотиками у людей Сонетті
Доберіться до майстерні Тріска
Доберіться до гаражу Лайнюка
Винагорода • +100000 балів
• +1 Множник

4x4 (англ. 4x4) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі 4x4, що знаходиться в південно-західній частині району Новий Ґернсі, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Одному з друзів Пацана потрібно два автомобіля Підбирач, котрі потрібно доставити в порт, що знаходиться в південно-східній частині району Брікс (хоча в діалозі йдеться про район Острів Огляд). Після цього Пацан хоче, щоб головний герой “подбав” про одного хлопця, котрий відмовляється йому платити. Потрібно їхати в закритий двір, що знаходиться у північно-східній частині району Ґернсі та вбити боржника разом з його охоронцем. Тепер потрібно дістатися до гаражу у південно-східній частині району Ґернсі, щоб переховатися від поліції. Після втрати інтересу поліції Пацан повідомить проте, що в західній частині району Шлехберґ люди Сонетті продають свій товар, а тому хоче, щоб головний герой викрав цей товар. Після здобуття автомобіля з товаром, його потрібно відвезти до фарбувальної майстерні Тріска, що знаходиться в південній частині району Форт Закон. Для завершення завдання потрібно довести товар до гаражу Лайнюка, що знаходиться у західній частині району Новий Ґернсі.

ВинагородаРедагувати

  • Гравець отримує +100000 балів та +1 множник за успішне виконання завдання.

ДрібниціРедагувати

  • Після викрадення автомобіля з товаром Сонетті, у діалозі сказано, що Сонетті втратив трьох бандюг, хоча головним героєм з автомобіля було виштовхано лише одного бандюгу. А також у даний автомобіль теоретично не може поміститися більше двох пасажирів.