FANDOM

РАЙОН
Ґлен-парк
GlenPark-GTASA-southwestwards
Вид на парк зі сторони Лас-Колінаса.
Гра Grand Theft Auto: San Andreas
Місто Лос-Сантос, Сан-Андреас
Відомі жителі Біґ Вейн
Літтл Візл (1992)
Бі Дап (1992)
Біґ Беар (1992)
Ґлен-парк (англ. Glen Park) — район в північній частині міста Лос-Сантос, Сан-Андреас в Grand Theft Auto: San Andreas.

Опис та розташування Редагувати

Район знаходиться в північній частині міста Лос-Сантос, штат Сан-Андреас. На північному сході межує з Лас-Колінасом, на сході та південному сході з Джефферсоном, на півдні з Айдлвудом, на заході з Даунтауном, на північному заході з перехрестям Малголленд та на півночі безпосередньо з округом Ред.

Ґлен-парк заснований на МакАртур-парку та Ехо-парку в місті Лос-Анджелес. Населення складається переважно з людей середнього класу, однак також тут проживають члени вуличних банд, які займаються вбивствами та наркоторговлею. На півночі переважають одноповерхові приватні будинки та бунгало. По центру знаходиться парк з невеликим ставом і мостом через нього. На півдні знаходиться будівельний майданчик, декілька житлових комплексів і магазинів, та скейт-парк. Також поруч знаходиться Головна окружна лікарня, територіально у Джефферсоні.

Події гри Редагувати

Drive-By Редагувати

В проході під мостом будуть знаходитися кілька членів банди Баллас, яких вб'ють СіДжей, Світ, Райдер і Біґ Смоук під час бандитського нападу на осередок Кіло Трей.

OG Loc Редагувати

Під час погоні, Фредді тікаючи від СіДжея і ОуДжи Лока, буде проїжджати через район. Однак, цього може не статися, якщо він буде вбитий раніше. Незважаючи на це, усі будуть знаходитися на баскетбольному майданчику в східному Лос-Сантосі після вбивства.

Doberman Редагувати

Beat Down on B Dup Редагувати

Контроль банд Редагувати

Ґлен-парк контролювався осередком Кіло Трей банди Баллас протягом довгого часу, та являвся їх основним районом (разом з частиною Вайллоуфілда). Саме звідси Баллас змогли поширитися на сусідній Джефферсон та східний Лос-Сантос, а також відвоювати у Сімей Ґроув-стріт район Айдлвуд.

Після повернення Карла Джонсона до міста, Сім'ї Ґроув-стріт починають відновлювати свою силу. У наслідок бандитських війн, для вбивства зрадника що переметнувся до Баллас, Ґлен-парк переходить у володіння Сімей. Пізніше, після повного вигнання Сімей з Лос-Сантоса, район повертається назад до Кіло Трей Баллас.

Відомі жителі Редагувати

Цікаві місця Редагувати

Знахідки Редагувати

Транспорт Редагувати

Галерея Редагувати

Дивись також Редагувати