FANDOM

ПЕРЕГОНИ
Через заповідник
Across-the-wilderness-1
Гра GTA Online
Тип перегонів Online-land-race-hud-icon-1 Автомобільні перегони
Тип шляху Від пункту до пункту
Транспорт Позашляховики
Кількість гравців 1-8
Протяжність 3,65 км
Доступ Ранг 1
Місце розташування Затока Палето, округ Блейн, штат Сан Андреас
Створено Rockstar Games
Across-the-wilderness-2
Карта

Відкрийте чудовий відпочинок на природі, як це до вас, робили ваші предки переселенці, навіть якщо це означає, що ви вб'єте когось, хто трапиться на вашому шляху. Позашляхові перегони від пункту до пункту через ліс Палето з великим стрибком.
— Опис перегонів

Через заповідник (англ. Across the Wilderness) - перегони у грі Grand Theft Auto Online.

ОписРедагувати

Дані перегони розраховані на участь до восьми учасників. Гравці на позашляхових автомобілях повинні проїхати маршрут, котрий починається та завершується на узбережжі Затоки Палето та проходить через заповідник гори Чиліад.

ДрібниціРедагувати

  • Дані перегони були додані разом з оновленням День Незалежності.
  • Передбачалося, що гравцеві буде доступно лише автомобіль Визволитель, проте окрім нього у доступі є три позашляхових автомобіля (Біфта, Калагарі, Рай) з доповнення Пляжний гульвіса та ще декілька типів позашляховиків, та можливість використати їх покращені версії з власного гаражу.
  • На відрізку перед великим стрибком, краще знизити швидкість та замість стрибка плавно спуститися з гори, це зв'язано з тим, що під час приземлення після стрибка є велика вірогідність підірвати свій транспортний засіб, та звести нанівець всі шанси на перемогу у перегонах.