FANDOM

Капішони із Саутсайда - це афроамериканська банда в GTA III, GTA LCS та GTA Advance що розділена на дві гілки порпурових девяток та червоних валетів. Червоних валетів очолював Ді-Айс, хто очолював порпурових девяток невідомо.

Історія Редагувати

Події в GTA III Редагувати

У 2001-му порпурні девятки почали співпрацювати з колумбійським картелем продаючи SPANK на своїх територіях, це не влаштовувало червоних валетів адже вони були проти нарко бізнесу і взагалі проти наркотиків. Тому Ді-Айс лідер червоних валетів наймає Клода для бородьби з порпуровими девятками. Першим завданям Ді-Айса було ослабити воргів вбивши 20-ть членів порпурових девяток. Наступним завданям було підірвати три фургона наповненизих наркотиком SPANK за допомогою вибуховими RC Bandit. Останнім завданням Ді-Айса було зустріти його брата та вступити в останій бій з останіми порпуровими девяткам, в бій допускалися лише бити і нічого більше, після перемоги червоних валетів вони витіснили порпурових девяток і стали єдиними представниками банди капішонів із Саутсайда.

Зовнішність Редагувати

В GTA III вони одягнені в червоні або порпурові спортивні куртки чорні джинси та коричневі ботінки, а в GTA LCS вони одягнені в червоні або порпурові светри з накинутими шкіряними куртками , чорні джинси і в світло - коричневі ботінки.