FANDOM

Стретч
Стретч
Ім'я Гарольд
Прізвище

Джозеф

Прізвисько

Стретч

Стать

Чоловік

Національність

Американець

Зустрічається в…

Grand Theft Auto V

Рід діяльності

Гангстер

Належність

Сім'ї
Баллас

Зброя

Пістолет

Авто

Felon

Озвучка

Хасан Джонсон

Гарольд Джозеф на прізвисько «Стретч» — гангстер з банди-відгалуження Сімей, Chamberlain Gangster Families.

ІсторіяРедагувати

Гарольд Джозеф народився в південному Лос-Сантосі і приєднався до Сімей у ранньому віці. Піднімаючись кар'єрною драбиною, він став високопоставленим і шановним ветераном (OG) в банді CGF і заробив прізвисько «Стретч». Він також потоваришував з починаючими гангстерами — Ламаром і Франкліном. Тим не менш, протягом довгого часу стосунки Франкліна і Стретча не складалися, ймовірно через безрозсудну і егоїстичну поведінку останнього. Ламар, однак з самого початку ладнав зі Стретчем.

У певний момент до 2013 року, Стретча заарештували і засудили до позбавлення волі. Так як в'язниця — нейтральна для банд територія, там Стретч потоваришував з гангстерами із банди Баллас, запеклими ворогами Сімей. Підбурював Ламара перейти разом з ним до Балас'ів.

Поява в місіяхРедагувати

Перша поява Стретча відбувається, коли Ламар навідується до Франкліна додому та повідомляє, що Стретч вийшщов на свободу. Франклін, не криючись. глузує та провокує останнього. Разом вони йдуть до зброярського магазину, щоб купити помпові дробовики та владнати певні справи. Місцем зустрічі призначену переробну фабрику. Там вони зустрічають Ді - одного з "кентів", кого Балас'и підбурили заманити трійцю до фабрики. Стретч з люті вбиває ді, через зухвальство. Неймовірними зусиллями трійці вдається втекти з фабрики та від поліції.

Grand Theft Auto V

Смерть Редагувати

Ліквідований Майлом де Санта на майданчику у місії The Third Choice.

Вчинені вбивстваРедагувати

ГалереяРедагувати