GTA-педія
Advertisement

Сантіно "Сонні" Фореллі (англ. Santino Forelli) - дон Сім'ї Фореллі та головний антагоніст в грі Grand Theft Auto: Vice City, озвучений Томом Сайзморзом.

Біогорафія[]

До 1986[]

В 1946 народився та виріс в італійських кварталах Ліберті-Сіті. Замолоду був в дружніх відносинах з Томмі Версетті, та разом почали працювати на мафію. Та згодом Сонні починає упереджено ставитися до Томмі через значні його успіхи в просуванні по кар'єрній драбині. Все дійшло до того, що Сонні вирішив усунути Томмі. В 1971 Сонні відправляє Томмі розібратися з бандитом, в Гарвуді, однак там на нього чекали одинадцятеро добре озброєних та підготовлених кілерів. Однак Томмі вдалося не лише вижити, а й ліквідувати всіх найманців Фореллі, але йому не вдалося уникнути арешту. Після цих подій популярність Томмі зросла та за ним закріпилося прізвисько "Гарвудський м'ясник". Спочатку, за вбивство одинадцяти чоловік, Томмі засуджують до смертної кари, однак в обмін на мовчання в суді, Сонні домовляється пом'якшити вирок до 15 років. Після ув'язнення, Сонні не маючи конкурентів стає доном. На посаді дона Сонні закріплює власне становище організувавши декілька вбивств конкурентів та ворогів мафії.

1986[]

В 1986 році Сонні задумується розширити бізнес на південь. В той час доходило до кінця п'ятнадцятирічне ув'язнення Томмі, що не могло не турбувати Сонні, адже на вулицях його ще пам'ятали, як "Гарвудський м'ясник", що в свою чергу могло негативно вплинути на на бізнес Фореллі в Ліберті-Сіті. Тому Сонні вирішив відправити Томмі, як представника сім'ї Фореллі, до Вайс-Сіті на угоду зі сім'єю Вєнс. За його задумом, Томмі повинен організувати плацдарм для південної "філіалу" сім'ї Фореллі під крилом Сонні. Однак план Фореллі зазнав краху ще на початку, після зриву угоди між сім'ями Фореллі та Вєнс, дізнавшись про те що він залишився без грошей та без "товару", Сонні в люті пообіцяв вбити Томмі у разі якщо він не отримає ні грошей ні "товару".

Давши згоду на те щоб Томмі розпочав роботу над створенням кримінальної імперії, Сонні вважав, що зможе контролювати Томмі, щоб останній покірно виконував його накази, в утворенні "філії" сім'ї Фореллі. Томмі розпочав пошук організаторів зриву угоди, паралельно налагоджував власні кримінальні зв'язки. Версетті з'ясувавши організаторів зриву - Гонзалеса та наркобарона Рікардо Діаса, вбиває їх, та зайнявши місце останнього Томмі починає організовувати власний мафіозний клан, незалежний від клану Фореллі. Дізнавшись про успіхи Томмі Сонні починає в ультимативній формі вимагати від першого гроші та наркотики.

В кінці кінців Сонні відправляє своїх людей для "оподаткування" бізнесу Версетті, дізнавшись про це Томмі вбиває всіх людей Фореллі. Після провалу, Соні вирішує приїхати до Вайс-Сіті особисто. По прибутті до міста Ленс Вєнс повідомляє Сонні, що 3 мільйона, якими Томмі хотів відкупитися, фальшиві. На зустрічі Сонні з'ясовує план Томмі та вимагає повернути справжні гроші. Під час діалогу Сонні розвіює останні сумніви Томмі сказавши, що засідка в Гарвуді в 1971 році, його рук справа. Після чого розпочинається перестрілка між людьми Фореллі та Томмі, в ході якої гинуть всі солдати Фореллі, зрадник Ленс та сам Соні.

Поява в завданнях[]

  • In The Beginning
  • An Old Friend (катсцена)
  • Jury Fury (дзвінок після завдання)
  • Rub Out (дзвінок після завдання)
  • Spilling The Beans (дзвінок після завдання)
  • Keep Your Friends Close… (загинув)

Цікаві факти[]

  • В пролозі можна помітити, що на столі в Сонні лежать гроші та наркотики, на яких акцентує увагу камера, що підштовхує на думку - одним з організаторів зриву угоди може бути сам Сонні.
  • В GTA Liberty City Stories біля однієї будівлі в Стонтон-Айленді висить плакати документального фільму "Sonny Forelli: A True Story" (укр. "Сонні Фореллі: Справжня історія"), судячи з назви, фільм являється біографічним та розповідає про життя цього гангстера.
  • Після його смерті місце дона зайняв його брат - Франко Фореллі.
  • Актор, який озвучував Сонні - Том Сайзморз, також має трьох братів.
Advertisement