FANDOM

ЗАВДАННЯ
Свинина Турбо
Porka-turbo-mission-1
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Королі, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте в автомобіль Свинина Турбо
• Доберіться до таксі, та їдьте до банку
• Заберіть Джиммі та відвезіть його до безпечного місця
• Встановіть вибухівку на будь-який автомобіль
• Доберіться до автомобіля Тупого Курта, та підірвіть його
Винагорода • +90000 балів
• +1 Множник

Свинина Турбо (англ. Porka Turbo) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі Свинина Турбо, що знаходиться у південно-західній частині району Королі, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Джиммі знову потрібен водійРедагувати

Пацан повідомляє, що Джиммі знову потрібен водій для втечі після пограбування банку. Потрібно їхати у південну частину району Порти Брокліна, та сісти у вказане таксі, та мчати до банку, що знаходиться у південній частині району Ардлер. Біля банку потрібно підібрати Джиммі, та відвезти його до безпечного місця у північно-західній частині району Королі.

Вбивство Тупого КуртаРедагувати

Після пограбування банку, Пацан повідомить, що в місто приїхав переоцінений найманий вбивця Тупий Курт. Пацан хоче, щоб головний герой підірвав його за допомогою начиненого вибухівкою автомобіля. Тупий Курт знаходиться у своєму автомобілі, що знаходиться у північно-східній частині району Королі. Після вбивства Тупого Курта, завдання буде рахуватися виконаним.

ВинагородаРедагувати

Гравець отримує +90000 балів та +1 множник за успішне завершення завдання.

ДрібниціРедагувати

  • Якщо вбити Джиммі, то Пацан повідомить про те, що всі гроші забрала поліція, та пригрозить головному герою, що тепер він покійник.
  • Щоб вбити Тупого Курта, не обов’язково їхати до крамниці вибухівки, можна просто розстріляти його автомобіль.
  • Після вбивства Тупого Курта, Пацан повідомить, що пишається головним героєм.