FANDOM

ПЕРЕГОНИ
Підрізаючи коронерів
Cutting-coroners-1
Гра GTA Online
Тип перегонів Online-land-race-hud-icon-1 Автомобільні перегони
Тип шляху Кільцева траса
Транспорт Автомобілі
Мотоцикли
Кількість гравців 1-8
Протяжність 2,27 км
Доступ Ранг 1
Місце розташування Місто Девіс, місто Лос Сантос, округ Лос Сантос, штат Сан Андреас
Створено Rockstar Games
Cutting-coroners-2
Карта

По цьому маршруту неодноразово їздили карети швидкої допомоги, ці короткі кільцеві перегони проходять у південній частині міста Лос Сантос, від поліцейської дільниці до медичного центру та у протилежному напрямку, та доступні для усіх типів транспортних засобів. Добре буде, якщо ви візьмете разом з собою стрільця на заднє сидіння, про котрого у випадку його загибелі, ви не будете жалкувати.
— Опис перегонів

Підрізаючи коронерів (англ. Cutting Coroners) - перегони у грі Grand Theft Auto Online.

ОписРедагувати

Дані перегони розраховані на участь до восьми учасників. Гравці на автомобілях, або мотоциклах повинні проїхати кільцевий маршрут у південній частині міста Лос Сантос.

ДрібниціРедагувати

  • Назва перегонів, в оригіналі, посилається на фразу “зрізати кути”, що використовується для позначення виконання будь чого самим легким та швидким способом.
  • Коронер - у деяких країнах англо-саксонської правової системи посадова особа, що спеціально розслідує смерті, які мають незвичайні обставини, або які стались раптово, та безпосередньо визначає причину смерті.