FANDOM

ЗАВДАННЯ
Пенетратор
Penetrator-mission-1
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Транспортні завдання
Видавець завдання Пацан
Місце знаходження Беззаконня, Ліберті Сіті
Цілі завдання • Сядьте у Пенетратор в районі Брікс
• Доберіться до автомобіля Життєвий
• Доберіться до майстерні Мела
Відвезіть автомобіль Життєвий до гаражу в районі Порти Брокліну
Доберіться до поліцейського автомобіля в районі Гекеншлеш
Доберіться до військової бази в районі Форт Закон
Підберіть друга Пацана та відвезіть його до вказаного безпечного місця
Винагорода • +40000 балів
• +1 Множник

Пенетратор (англ. Penetrator) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та доступне в автомобілі Пенетратор, що знаходиться в західній частині району Беззаконня, міста Ліберті Сіті.

ОписРедагувати

Завдання починається з того, що головного героя починає розшукувати поліція. Потрібно їхати в центральну частину району Брікс, та пересісти в автомобіль Життєвий, котрий потрібно доставити до гаражу в районі Порти Брокліна. Проте спочатку потрібно їхати до майстерні Мела, що знаходиться в центральній частині району Броклін, та перефарбувати автомобіль, щоб відволікти копів. Далі потрібно їхати в південно-західну частину району Гекенслеш, та пересісти в вказаний поліцейський автомобіль, щоб витягти з військової бази друга Пацана, що поцупив там деякі секретні документи, але попався на гарячому. Для його порятунку потрібно їхати до військової бази в північній частині району Форт Закон, та відбити його у солдатів, що неодмінно зацікавить поліцію. Для завершення завдання, потрібно доставити друга Пацана до одного з розважальних закладів мережі Більярд, що знаходиться в південно-східній частині району Королі.

ВинагородаРедагувати

  • Гравець отримує +40000 балів та +1 множник за успішне виконання завдання.

ДрібниціРедагувати

  • В документах викрадених з військової бази міститься інформація про прибульців, Кеннеді та Ґремлінів.
  • По завершенні завдання Пацан кличе головного героя на вечерю у своєму домі.