FANDOM

Ніко Беллік - (англ. Niko Bellic, серб. Ніко Белић, 1978 р.н.) — головний герой відеогри Grand Theft Auto IV, а також другорядний персонаж у Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned і Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony.

Минуле Редагувати

Ніко народився в Югославії,виріс в маленькому містечку в Сербії зі своїм двоюрідним братом Романом. Його батько був алкоголіком, його мати страждала через це, вона також була незадоволена тим, що її син росте в таких умовах. Його тітка була згвалтована і убита, Niko приховували цей факт від римської, сказав йому, що вона померла в будинку пожежа. Будучи підлітком, Ніко пішов в армію - під час війни в Югославії він був пілотом вертольота. Під час війни Ніко бачив багато актів насильства. Одного разу, разом з п'ятнадцяти друзів, він взяв участь у місії на ворожій території. Там були здивовані ворогом, дванадцять були вбиті, троє вижили (Ніко, Флоріан, Дарко).

Події з гри Редагувати

Ніко провів сім місяців на кораблях Platypus. Досягнувши Liberty City, він розлучився з командою, щоб зустрітися зі своїм кузеном.

Місії Редагувати

Grand Theft Auto IV

  • Ніко є головним героєм цієї гри, є в кожній місії.

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

  • Clean and Serene
  • Buyer's Market
  • Collector's Item (Може бути вбитий)

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

  • I luv L.C.
  • Not So Fast
  • Ladies Half Price (Може бути вбитий)