FANDOM

Ця стаття чи розділ присутні у версіях гри Grand Theft Auto V та/або Grand Theft Auto Online
для консолей Xbox One та PlayStation 4, а також для платформи ПК,
та не присутні у версіях цих ігор для консолей Xbox 360 та PlayStation 3.
Повний список функцій "розширеної" версії гри Grand Theft Auto V та Grand Theft Auto Online, дивіться тут.
V

ПЕРЕГОНИ
На перегонах
At-the-races-1
Гра GTA Online
Тип перегонів Online-bike-race-hud-icon-1 Двоколісні перегони
Тип шляху Кільцеві перегони
Транспорт Позашляхові автомобілі
Кількість гравців 1-30
Протяжність 1,88 км
Доступ Ранг 1
Місце розташування Перегонова траса Вайнвуд, район Східний Вайнвуд, місто Лос Сантос, штат Сан Андреас
Створено Rockstar Games
At-the-races-2
Карта

Їдучи на повно-приводних автомобілях на перегонові трасі “Вайнвуд”, під викрики людей у коротких шортах та у масках мавп, котрі вимагають вашої крові, ви зрозумієте, що відчували наїзники колісниць на іподромі “Великий цирк” у часи Римської Імперії. Дайте громадянам хліб та видовище - на цих простих та суворих кільцевих перегонах на іподромі, не одягаючи тоги.
— Опис перегонів

На перегонах (англ. At the Races) - перегони у грі Grand Theft Auto Online.

ОписРедагувати

Дані перегони розраховані на участь до тридцяти учасників. Гравці на позашляхових автомобілях повинні проїхати кільцевий маршрут на перегоновій трасі Вайнвуд, що знаходиться у районі Східний Вайнвуд.

ЗбійРедагувати

У версіях гри для PS4 та ПК на цих перегонах існує збій. Щоб використати даний збій гравцям потрібно мати на готівковому рахунку десять тисяч доларів, а хазяїн перегонів повинен активувати режим “Знищення останнього місця”, або вибрати перегони на одне коло. Кожен з гравців повинен зробити ставку на себе, та перед відліком зробити наступні дії для своєї платформи:

  • Для платформи PS4, відкрийте головне меню, натиснувши кнопку “PS” та звідти, перейдіть у меню “Налаштування” > “Параметри дати та часу” > “Змінити дату та час” та встановіть дату між 2016-м та 2017-м роком. Поверніться на головний екран та зачекайте десять секунд. Після закінчення цього часу поверніться до параметрів дати та часу та встановіть коректну дату, та поверніться назад до гри.
  • Для платформи ПК, підключіть свій інтернет, вимкнувши Wi-Fi або від'єднавши кабель Ethernet протягом шести секунд, під'єднайтеся назад до інтернету.

Усі гравці вийдуть з перегонів, що призведе до автоматичного зарахування виграшу для кожного гравця, у тому числі і вас. Якщо кожен із 30-ти гравців поставить на себе десять тисяч доларів, ви можете виграти триста тисяч доларів за перегони.

Станом на 19-те грудня 2016-го року, цей збій був дещо виправленим, було зменшено розмір початкової ставки до тисячі доларів. Навіть якщо 30-ть гравців розмістили свої ставки, ви можете отримати тридцять тисяч доларів за перегони.