FANDOM

Головні герої GTA 1 - персонажі, що можуть бути вибрані гравцем в якості головного героя гри Grand Theft Auto.

ОписРедагувати

В першій грі серії Grand Theft Auto, гравці мали можливість вибрати для гри одного з восьми персонажів (ще дев’ять було доступно в версії гри для Game Boy Color). Незважаючи на різноманітний вибір персонажів, вони нічим не відрізняються в грі з точки зору здібностей, лише змінюється забарвлення їхнього одягу, волосся та шкіри. Також персонажі розділяються на чоловічих та жіночих (жіночі персонажі не доступні у версії для PlayStation). Кожен персонаж має ім’я за замовчуванням, яке гравець може використовувати відразу, або перейменувати на свій розсуд.

Список персонажівРедагувати

В версії гри для ПК доступно вісім персонажів, в версії для Playstation лише чотири (жіночі персонажі недоступні).
В версії гри для Game Boy Color окрім основних восьми персонажів було додано ще дев'ять персонажів. Один з них, а саме Келлі, з'являється в основному списку, щоб вибрати інших вісім додаткових персонажів, потрібно персонажа Келлі перейменувати в "SUMNER".

Список головних персонажівРедагувати

Ім'я Зображення
(версія для ПК)
Зображення
(версія для GBC)
Примітки
Бабба
Bubba-1
Bubba-2
Чоловічий персонаж. Зображений як огрядна та брутальна (з сигарою в роті) особа, можливо є вихідцем з латиноамериканського регіону.
Божена
Divine-1
Divine-2
Жіночий персонаж. Зображена як особа африканського походження. Її зовнішній вигляд, можливо, натхненний збірним образом героїнь чорношкірих акторок, таких як Пем Ґрієр та Тамара Добсон.
Кеті
Katie-1
Katie-2
Жіночий персонаж. Зображена як особа латиноамериканського походження.
Ківлов
Kivlov-1
Kivlov-2
Чоловічий персонаж. Його ім'я може свідчити про його східноєвропейське або росіянське походження.
Міккі
Mikki-1
Mikki-2
Жіночий персонаж. Зображена як особа азійського (можливо, японського) походження.
Тревіс
Travis-1
Travis-2
Його ім'я та зовнішній вигляд є посиланням на головного героя фільму Таксист, - Тревіса Бікла.
Трой
Troy-1
Troy-2
Чоловічий персонаж. Зображений як особа африканського походження.
Ульріка
Ulrika-1
Ulrika-2
Жіночий персонаж. ЇЇ ім’я та зовнішність може свідчити про її скандинавське походження.

Список додаткових персонажівРедагувати

Snowy-1
Vinny-1
Skipper-1
BigMac-1
Білосніжний
Вінні
Вітрогон
Великий Мак
Kelly-1
Christie-1
Noodles-1
Brains-1
Келлі
Крісті
Локшина
Мізки
Dog-End-1
Fingers-1
Goodlad-1
Spook-1
Недопалок
Пальці
Парубок
Привид
Rizzo-1
Redneck-1
Turbo-1
Thud-1
Ріццо
Селюк
Турбо
Шквал

Дивіться такожРедагувати