ЗАВДАННЯ
Відкриття 1
Opening-mission-1.png
Повідомлення на початку завдання
Гра Grand Theft Auto 1
Рівень Жахливий грабіж
Тип Основні завдання
Видавець завдання Пацан
Цілі завдання • Доберіться вчасно до телефону в районі Ардлер
• Доберіться вчасно до телефону в районі Есторія
• Доберіться вчасно до мосту в районі Острівне Місто
• Доберіться до червоного автомобіля Італі в районі Іґлвуд.
• Доставте Сашу в готель Сплендідо
Винагорода • +75000 балів
• +1 Множник

Відкриття 1 (англ. Opening Mission 1) - завдання в грі Grand Theft Auto 1, присутнє на рівні Жахливий грабіж, що видається головному герою Пацаном, та власне розпочинає даний рівень.

Опис[ред. | ред. код]

Група викрадачів викрала Сашу. Пацан просить головного героя звільнити її. Для її порятунку потрібно відповісти на два телефонні дзвінки за відведений час. Перший телефон знаходиться в північно-західній частині району Ардлер, наступний в центральній частині району Есторія. Після цього потрібно швидко мчати до мосту в районі Острів Закон, щоб передати викуп одному з викрадачів. Після цього стане відомо, що Саша знаходиться в багажнику червоного автомобіля Італі, що знаходиться в східній частині району Острівне Місто. Для завершення завдання потрібно доставити Сашу в готель Сплендідо, що знаходиться в північній частині району Острівне місто.

Винагорода[ред. | ред. код]

  • Гравець отримує +75000 балів та +1 множник за успішне виконання завдання.

Дрібниці[ред. | ред. код]

  • Мета цього завдання дуже схожа на сцену з фільму Брудний Гаррі, де герой Клінта Іствуда повинен відповісти на дзвінки певних таксофонів, щоб знайти місце перебування викрадених дівчат.
  • Якщо вийти з автомобіля з Сашею до приїзду в готель, то виявиться, що Саша є собакою Пацана. Також це підтверджується повідомленням при провалі завдання, де сказано, що Саша була врятована, завдяки тому, що хтось почув її гавкіт.