FANDOM

Chainsaw-GTAVC

Ланцюгова бензопила - холодна зброя в іграх "Grand Theft Auto: San Andreas", Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Бензопила є портативною механізованою пилою, яка широко використовується як інструмент для вирубки дерев. Завдяки своєму лякаючому шуму і потенціал для органів, він часто використовується в якості зброї в поп-культурі, наприклад, фільми жахів, жорстокі ігри і деякі ігри серії Grand Theft Auto.

ОписРедагувати

Завести бензопилу не складає труднощів - потрібно лише натиснути кнопку "Вогонь" (Ліва кнопка миші за замовчуванням). Після цього можна розпиляти будь-яку людину або транспорт. Зрозуміло, з одного удару гинуть лише звичайні пішоходи і персонажі зі стандартним здоров'ям (100). Персонажі зі збільшеним здоров'ям (наприклад, найняті члени банди в GTA San Andreas) зажадають кілька ударів.

Бензопила не продається в Амму-Нації, як і будь-яка інша холодна зброя.

МісцезнаходженняРедагувати

GTA: Vice CityРедагувати

1. Океан-Біч, Вайс-Біч - у ванній кімнаті квартири 3С.

2. Маленька Гавана, Вайс-Сіті Материк - у продажу з шурупом після завершення місії "Пномпені 86" за $ 500.

3. Дають гравцеві в місії "Підступний свинячого".

GTA: San AndreasРедагувати

1. Океанські Доки, Лос-Сантос - поблизу сходів біля південного моста.

2. Віллоуфілд, Лос-Сантос - біля маленької каюти, поблизу купи вугілля.

3. Паноптикум, Округ Ред - у передній частині кабіни близько багатьох стеків журналу дерево.

4. Округ Ред - на фермі між селищами Блубері і Монтгомері.

5. Округ Флінт - в хатині зберігання (доступна після зустрічі з Хеленою Ванкштейн)

6. Доерті, Сан-Фієрро - на будівництві поруч з гаражем CJ, на вершині зруйнованої будівлі.

7. Кар'єр Мисливця, Округ Боун - на червоній, південній, мінеральній дробарці на дні кар'єру.

Цікаві фактиРедагувати

1. У GTA San Andreas машини можна значною мірою поламати бензопилою. Можна і відрізати двері, що полегшує угон замкнених автомобілів.
2. У GTA Chinatown Wars можна безкарно викрадати машини за допомогою бензопили. Для цього почніть різати автомобіль, і люди вибіжать від нього і побіжать геть, а ви зможете забрати машину, не турбуючись про поліцію.
3. У GTA San Andreas бензопила - хороший спосіб вбивати наркоторговців, уникаючи при цьому шкоди з їхнього боку (стрільби з пістолета).

ГалереяРедагувати

Ігрові моделі і місцезнаходження:Редагувати

В руках протагоністів:Редагувати

HUD іконки:Редагувати