FANDOM

Bravura, sadece Grand Theft Auto: San Andreas'ta bulunabilen iki kapılı bir otomobildir. San Andreas eyaleti genelinde bolca görül

TasarımıEdit

Yere yakın, geniş, iki kapılı bir otomobil olan Bravura'nın gerçek hayattaki benzeri 1989-1994 yılları arasında üretilen Fox şasili Mercury Cougar'dır. Bununla birlikte Mercury Cougar'dan daha kısadır ve ön kısmı SAAB 9000'e de benzemektedir. Ayrıca B sütunu da, 1987-1995 Chrysler LeBaron modeline de benzemektedir.

PerformansıEdit

Ortalama bir aile otomobili olan Bravura, hafif şasisiyle daha kısa vites geçişlerine ve daha kısa hızlanma süresine sahiptir, ancak 4 ya da 6 silindirli güçsüz motoru nedeniyle de çok yüksek hızlara çıkamamaktadır. Uzun fren mesafesi de aracın bir diğer dezavantajıdır.

Modifikasyon (GTA San Andreas)Edit

Bravura, sadece TransFender'da modifiye edilebilir. Araca takılabilen parçaların listesi:

  • Kaput havalandırması(üç tip)
  • Kaput kanatçıkları(iki tip)
  • Egzoz çıkışları(iki tip)
  • Sis farları (yuvarlak)
  • Tavan havalandırması
  • Kanatçıklar (iki tip)
  • Marşbiyel
  • Jant (yirmi tip)
  • Nitro tüpleri (üç tip)
  • Bas ayarı
  • Ayarlanabilir hidrolik süspansiyon

Ek BilgilerEdit

  • Bravura ismi, bir Rockstar North oyunu olan Max Payne'deki polis amiri Jim Bravura'dan gelmektedir.
  • Bravura, İspanyolcada cesaret anlamına gelir.
  • Bravura'nın varsayılan radyo kanalı SF-UR'dır.
  • Pek çok kullanıcı bir spor otomobile benzeyen tasarımını beğendiği için TransFender'da modifiye etmeyi tercih etmektedir.
  • Green Sabre görevinde oyuncudan saklanıp Cesar Vialpando'yla konuşması için bir Bravura'ya binmesi istenir.

Bulunduğu YerlerEdit

  • San Andreas genelinde, şehir merkezlerinde veya kırsal alanda park etmiş hâlde veya seyir hâlinde bulunabilir.
  • Architectural Espionage (Mimari Casusluk) görevi sırasında Las Venturas Şehir Planlama Departmanı binasının dışında bulunabilir, oyuncunun polislerden hızla kaçabilmesi için kullanılabilir.
  • Bazen San Fierro Polis Karakolunda özel yapım jantlarla görülebilir.