Grand Theft Auto
Advertisement

Rockstar Games ve Grove Street Games, Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition'ın şu anda PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X | S, Xbox One, Nintendo Switch ve Rockstar Games Launcher'da PC'de kullanıma sunulduğunu duyurmaktan gurur duyuyor ve Android için bir sürüm yapacak. 2022'nin ilk yarısında iOS için piyasaya sürülecek.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, serinin en ikonik üç başlığına kapsamlı grafik geliştirmeleri ve rafine kontroller getiriyor: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City ve Grand Theft Auto: San Andreas. GTA V'den ilham alan modern kontroller, daha yüksek çözünürlüklü dokular da dahil olmak üzere grafik ve çevresel yükseltmeler ve gelişmiş aydınlatma ve hava durumu, bu yeni sürümde yaşanacak iyileştirmelerden sadece birkaçı, bu ikonik başlıkları modern konsollara getiriyor ve yeni nesil oyunculara tanıtıyor.

"Expanded & Enhanced" sürümü 15 Mart 2022'de PlayStation 5 ve Xbox Series X'te yayınlandı,

ve şu anda PC, Xbox One ve PlayStation 4'te "geliştirilmiş" sürümle oynamak için hala kullanılabilir durumdadır.

Xbox 360 ve PlayStation 3'teki orijinal sürüm 16 Aralık 2021'de kapatıldı.

Artık PlayStation 5 ve Xbox Series X için bağımsız bir başlık olarak mevcut - ücretsiz olarak kullanılabilir!

yalnızca 14 Haziran 2022'ye kadar Ps5'te ve indirimli bir fiyata

Xbox Series X oyuncuları 14 Haziran 2022'ye kadar devam etmektedir.

Advertisement