FANDOM

За лика у Grand Theft Auto: San Andreas, који има исто име, видети Биг Смоук.

Биг Смоке је друга мисија компјутерске игре Grand Theft Auto: San Andreas, коју главни лик игре, Карл Џонсон, изводи самостално у кући Џонсон, која се налази у подручју Гантон. У мисији нема игре, она се састоји од две узастопне сцене резања.

МисијаУреди

На почетку мисије, Карл Џонсон, након што је стигао у подручје које припада банди Гроу Стрит Фемилис, улази у своју кућу и проналази фотографију своје недавно преминуле мајке. Након тога он узима столицу и сједи за столом у дневној соби, урањајући у успомене. У том тренутку, Биг Смоук, дугогодишња пријатељица породице Џонсон, изненада лети из дневне собе из кухиње са бејзболском палицом у рукама и, узимајући Карла као лопова, почиње му пријетити смрћу. Царл Јохнсон назива пару Биг Смоук његовим именом, након чега се Биг Смоук строј присјећа Си Џеј и поздравља га, најављујући смрт Карлове мајке. Онда заједно иду на гробље за сахрану Беверли Џонсон, на којој мисија завршава.

НаградаУреди

Нема готовинске награде за завршетак мисије, али мисија Свит и Кендл се покреће одмах по завршетку мисије. У ажурираној верзији за Xbox 360, PS3 и PS4 за пролазак играч добија трофеј Геттинг Стартед.

ДругачијеУреди

  • У тренутку када Карл улази у кућу своје убијене мајке, Смоук користи дрвену бејзбол палицу када прихвати Карла као лопова. Игра користи мало са бијелом бојом и црном пругом.
  • Можда у раној верзији игре, уместо у сцени, у којој Биг Смоке и Карл улазе у ауто и возе, играч је требао сам возити ауто. Ова претпоставка се појавила због чињенице да је у текстуалним датотекама игре међу скриптама за ову мисију пронађена неискоришћена линија "вожња Биг Смоук до гробља". Можда је уклоњен да би се скратила мисија.
  • У сцени у којој Биг Смоук “гостољубиво” упознаје Карла, постоји једна интересантна ствар: Дим баца палицу на сто и удара равно на фотографију Џонсон мајке. У цут-сцени, он је чак приказан у крупном плану. Чини се да су нам девелопери на почетку игре дали наслутити о могућем учешћу Биг Смоука у убиству мајке Си Џеј.