FANDOM

Zniebowid - misja w V, druga dla Devina Westona.

SolucjaEdytuj

Misję możemy zacząć Franklinem lub Trevorem. Jeśli jesteśmy Trevorem będziemy musieli pójść na komisariat policji i wziąć policyjnego Mavericka. Znajduje się on na dachu budynku policji. Pilot zasiada za sterami maszyny a Trevor będzie sprawdzał podejrzanych. Lecimy do Franklina, który czeka na terenach FIB. Jeśli będziemy Franklinem to właśnie tam rozpoczniemy misję. Clinton będzie naszym wsparciem naziemnym. Pilot poleci do Śródmieścia, a Trevor musi znaleźć właściciela Z-Type'a – Chada Muliggana. Najpierw sprawdzimy pierwszy obszar jednak nie będzie tu Chada. Lecimy trochę dalej i tam go znajdujemy. Rozmawia z jakimś człowiekiem. Gdy skończy rozmowę śledzimy go za pomocą kamery. Dwa razy nam zniknie z pola widzenia - podczas wchodzenia w przejścia między uliczkami - jednak szybko go znajdziemy. Po krótkim czasie dotrze do garażu. Będzie tam Z-Type. Podjeżdża do niego Frank co powoduje początek ucieczki Chada. Zrobi on trochę chaosu na drogach, ale my musimy pomóc Franklinowi. Musimy śledzić cały czas samochód. W pewnym momencie wjedzie on na parking naprzeciwko hotelu z misji Zabójstwo w hotelu. Przełączamy się na tryb kamery termowizyjnej i szukamy Mulligana (jest w części parkingu najbardziej wysuniętej na zachód, siedzi w samochodzie i nerwowo ogląda się za siebie). Franklin go znajdzie i w tym momencie gra nas automatycznie przełącza na tego protagonistę. Warto ogłuszyć właściciela wozu, gdyż w przeciwnym razie będziemy mieli na ogonie policję. Ostrożnie jedziemy na lotnisko w Los Santos do hangaru Westona i zostawiamy wóz. Po rozmowie z Devinem Westonem opuszczamy lotnisko.

100% • Ani draśnięcia 100% (2) Dostarcz Z-Type, nie uszkadzając go.
• Gumowe ucho 100% (2) Podsłuchaj 3 rozmowy
• Widzę cię! 100% (2) Znajdź kryjówkę Chada za pierwszym podejściem.

Ciekawostki Edytuj

  • Od razu po ukończeniu misji gdy przełączymy się na Trevora ten będzie leciał użytym w tej misji policyjnym Maverickiem lecz bez pilota. W trakcie misji Trevor może zagrozić pilotowi, że wyrzuci go z helikoptera i najprawdopodobniej ten (w czasie kiedy Franklin jechał na lotnisko) spełnił swoją groźbę. Dodatkowo Trevor po przełączeniu powie Chyba miękko wylądował co potwierdza jego wyczyn.
  • Jest to jedna z 3 misji gdzie używamy termowizji, pozostałymi są Wykolejeni i Drapieżnik.