FANDOM

W serii GTA (od GTA 2), pojawiły się tak zwane znajdźki, które muszą zostać zebrane lub zniszczone, aby ukończyć którąkolwiek grę w stu procentach. Za zebranie kompletu takich , otrzymujemy dużą nagrodę (nawet do $1 000 000), a za każdą z kolei dostajemy małą nagrodę.

Wykaz rzeczy Edytuj

Ukryte paczki (Hidden Packages/Packages) Ukryte paczki występują w całym uniwersum 3D (oprócz San Andreas i Vice City Stories). Za zebranie każdej dziesiątki, przed kryjówkami zaczną pojawiać się różne typy broni. Dostajemy również za nie nagrodę pieniężną.

Tokeny (Tags/Tokens) Tokeny występują tylko w Grand Theft Auto 2. Są to loga tejże gry, które po zebraniu odblokowują specjalny poziom.

Tagi Tagi występują w Grand Theft Auto: San Andreas. Są to znaki wrogich gangów, które musimy zamalować sprayem, aż całkowicie zmienią się w znak naszego gangu. Zamalowanie wszystkich tagów (są na terenie Los Santos), zostaje wynagrodzone czterema typami broni pojawiającymi się w domu Johnsonów (Tec 9, AK-47, Koktajl Mołotowa i Obrzyn).

Zdjęcia (Snapshots) Zdjęcia występują w GTA: San Andreas, na terenie miasta San Fierro. Muszą być sfotografowane przy użyciu aparatu. Gdy, w obiektywie aparatu, pojawi się obracająca się ikonka aparatu, wystarczy ją sfotografować aby zaliczyć zdjęcie. W nocy, dodatkowym ułatwieniem jest świecenie się miejsc z ikonkami. Za zebranie wszystkich zdjęć, przy garażu w Doherty pojawią się cztery typy broni (Karabin snajperski, Strzelba, Granat oraz Uzi).

Podkowy (Horseshoes) Podkowy występują tylko w San Andreas, w mieście Las Venturas. Musimy je wszystkie zebrać, aby uzyskać nagrodę w postaci czterech typów broni pojawiających się przez Kasynem Czterech Smoków (M4, Ładunek C4, Strzelba bojowa, SMG).

Ostrygi (Oysters) Ostrygi występują tylko w San Andreas. Wszystkie znajdują się pod wodą, więc musimy zanurkować aby je zdobyć. Zebranie wszystkich ostryg podniesie nasz seksapil (a zarazem pojemność płuc, którą podniesiemy podczas nurkowania).

Red balloons Czerwone balony występują w GTA: Vice City Stories. Zbiera się je inaczej niż inne rzeczy w serii, gdyż musimy je przestrzelić, rozbić za pomocą broni białej lub rozerwać wybuchami. Jest ich ogólnie 99, a każda dziesiątka daje nam inny typ broni.

Gołębie/Mewy (Flying Rats/Seagulls) Gołębie i mewy występują tylko w GTA IV i dodatkach. Zasada ich zaliczania jest taka sama jak w stosunku do czerwonych balonów. Za zastrzelenie wszystkich dwustu otrzymujemy nagrodę.

Kamery przemysłowe (Security Cameras) Kamery występują w GTA: Chinatown Wars. Muszą one zostać zniszczone w dowolny sposób. Za zniszczenie wszystkich dostajemy nagrodę. W miarę niszczenia kamer, ceny kupna narkotyków u dilerów będą się obniżać.

Rzeczy wymagane do ukończenia gier Edytuj

Grand Theft Auto 2 Edytuj

  • Tokeny: Do zebrania mamy 50 (25 w wersji na PlayStation) tokenów w każdej części miasta.

Grand Theft Auto III Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas Edytuj

  • Tagi: Do zamalowania mamy 100 tagów w Los Santos.
  • Zdjęcia: Do zrobienia mamy 50 zdjęć w San Fierro.
  • Podkowy: Do zebrania mamy 50 podków w Las Venturas.
  • Ostrygi: Do zebrania mamy 50 ostryg w całym San Andreas.

Grand Theft Auto Advance Edytuj

Grand Theft Auto: Liberty City Stories Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories Edytuj

Grand Theft Auto IV Edytuj

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned Edytuj

  • Mewy: Do zabicia mamy 50 mew.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony Edytuj

  • Mewy: Do zabicia mamy 50 mew.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars Edytuj

Grand Theft Auto V Edytuj