FANDOM

Gwiazda (1)

Zielony Sabre – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, jedenasta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Jedziemy we wskazane miejsce, następnie wsiadamy do samochodu zaparkowanego w alejce. Podczas rozmowy z Cesarem poznamy zdrajców. Następnie, szybko znajdujemy jakiś wóz i jedziemy pod skrzyżowanie, aby uratować Sweeta. Przykucamy za samochodami i pozbywamy się nadciągających Ballas. Misja zakończy się ingerencją policji, zaś CJ znajdzie się w Angel Pine.

Ciekawostki Edytuj

  • Zielony Sabre występuje także w The Introduction, to właśnie z niego padają strzały zabijające Beverly Johnson. Uzyskanie Sabre'a w tym kolorze jest niemożliwe w Pay 'n' Spray, lecz jest możliwe w TransFenderze.
  • Po tej misji tracimy wszystkie bronie.
  • Po tej misji stracimy wszystkie terytoria, które wcześniej należały do nas. Zostaną one przekazane Ballasom. Wyjątek stanowią terytoria utworzone za pomocą usterki terytoriów. Te terytoria pozostaną w takim samym stanie w jakim były przed misją.
  • Po tej misji nie będziemy mogli przeprowadzać już wojen gangów. Możliwość ta zostanie przywrócona dopiero po misji Powrót do domu.
  • Po tej misji, niezależnie od poziomu szacunku, nie będziemy mogli werbować członków Grove Street. Możliwość ta zostanie przywrócona po misji Powrót do domu.
  • W tej misji możemy zdobyć 3 niezniszczalne pojazdy: Bravurę, Sentinela i Sabre'a.
  • W cut-scence Sabre, którym Pulaski wyjeżdża z garażu nieposiada tylnej tablicy rejestracyjnej.
  • W tej misji możemy zobaczyć zdjęcie zawieszone nad kominkiem w domu Sweeta - przedstawia ono Sweeta i Kendl z wersji beta.
  • Jest to jedyna misja (pomijając misje cut-scenki) w grze i w całym uniwersum 3D, w której po jej zaliczeniu nie pojawia się napis „Misja wykonana!”, jednak ten napis pojawia się w zremasterowanych wersjach tej gry (Xbox 360, PS3 i wersje mobilne).
  • Jest to także jedyna misja, w której pojawiają się wszyscy 4 antagoniści w tym samym momencie.
  • Często zdarza się tak że radiowóz policyjny rozjedzie uciekającego członka Rodzin z Grove Street lub Ballas.
  • W końcowej cutscence widać aparat fotograficzny z wersji beta gry.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Zielony Sabre Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Jednoczenie Rodzin C.R.A.S.H. (SA - HUD) Złe ziemie