FANDOM

Zgadywanie prawdy – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V, trzecia dla programu Epsilon.

Solucja Edytuj

Tym razem spotkamy się z Marnie w Grapeseed. Michael znowu odbędzie z nią długą rozmowę. W pewnym momencie Marnie poprosi go o dostarczenie 5 pojazdów. Po skończonej rozmowie misja zakończy się i otrzymamy od Marnie maila z listą pojazdów.

Galeria Edytuj

Pojazdy Edytuj

Poniżej znajduje się lista pojazdów jakie należy dostarczyć do garażu w Vinewood:

Vacca
Znajduje się przy jednej z will w Vinewood Hills, na południe od domu Franklina.
Zgadywanie prawdy (V - 5) Zgadywanie prawdy (V - 6) Zgadywanie prawdy (V - 7) Zgadywanie prawdy (V - 8) Zgadywanie prawdy (V - 9)
Surano
Znajduje się na małym parkingu w Vinewood Hills przy Lake Vinewood Estates, na północ od domu Franklina.
Tornado
Znajduje się przed warsztatem samochodowym w Hawick (tego samego gdzie holowaliśmy samochód w misji Ciągłe przysługi), niedaleko kortu tenisowego.
Super Diamond
Znajduje się na parkingu przed sklepem Leopolds w Rockford Hills, niedaleko Del Perro Freeway.
Double T
Można go znaleźć na parkingach przed biurami Lifeinvadera w Rockford Hills lub przed hotelem w Richman.
Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Zgadywanie prawdy Następna:
Akceptacja prawdy Pogoń za prawdą[2]

Przypisy

  1. Pojazdów nie dostarczamy podczas misji lecz w swobodnej rozgrywce.
  2. 2,0 2,1 Aby ta misja została odblokowana należy jeszcze dostarczyć 5 pojazdów opisanych powyżej do garażu w Vinewood.