Zdusić układy – trzecia misja w Grand Theft Auto III, jaką zleca nam Kenji Kasen.

Solucja Edytuj

Kenji informuje Claude'a, że pomimo licznych próśb Kartel Kolumbijski finalizuje umowę o podziale wpływów w mieście z gangiem Yardies. Naszym zadaniem w tej misji będzie wcielenie się w tych drugich i niedopuszczenie do zawarcia układu.

Na samym początku, będziemy potrzebować Lobo gangu Yardie. Aby go zdobyć, jedziemy do Newport i kradniemy jakiś z ulicy. Potem, zabieramy kontakt z Yakuzy, czekający na nas na chodniku w kampusie Liberty, niedaleko od kryjówki. Gdy wsiądzie do naszego pojazdu, jedziemy na spotkanie z Kolumbijczykami, mające się odbyć na parkingu przy szpitalu w Rockford. Wjeżdżamy w niebieski znacznik i wciskamy klawisz odpowiadający za użycie klaksonu[1]. Po krótkim przerywniku, nasz kontakt wysiądzie z pojazdu i otworzy ogień - wtedy i my mamy to zrobić (lub pozostać w pojeździe i strzelać metodą drive-by). Do wykończenia mamy czterech Kolumbijczyków oraz dwa krążowniki Kartelu. Gdy pozbędziemy się wszystkich celów, zabieramy walizkę oznaczoną niebieską strzałką i wracamy do kasyna Kenjiego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz nie wykonał tej misji przed ukończeniem misji Sprzątnąć Waka-Gashirę, nie będzie mógł jej wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.
  • Jeśli przed rozpoczęciem tej misji gracz zdołał się narazić gangowi Yardies, zdobycie pojazdu tego gangu będzie sporo trudniejsze ze względu na wrogie nastawienie gangu do gracza. Dlatego warto przed tą misją zachować pojazd tego gangu w garażu.

Poprzednia: Zdusić układy Następna:
Kenji Kasen (III - HUD) Grand Theft Auto Kenji Kasen (III - HUD) Shima

Przypisy

  1. Yardie Lobo ma zawieszenie hydrauliczne, więc po naciśnięciu odpowiedniego przycisku samochód podskoczy, lecz nie zatrąbi.