FANDOM

Zaproszenie od przyjaciela – misja w Grand Theft Auto V, pierwsza dla Lestera Cresta.

SolucjaEdytuj

Po dotarciu do domu Lestera, zleca on nam zadanie. Naszym celem jest Jay Norris, właściciel portalu społecznościowego Lifeinvader. Na początek jedziemy do sklepu SubUrban w Vinewood, gdzie kupujemy sobie kaftan. Następnie udajemy się do siedziby Lifeinvader. Tam, po rozmowie z programistą, wchodzimy do budynku. Naszym zadaniem jest usunięcie wyskakujących okien z zawirusowanego komputera. Aby ułatwić sobie misję można przed rozpoczęciem mini-gierki z usuwaniem okien włączyć zdolność specjalną Michaela, która spowolni czas. Po zamknięciu okien, skanujemy komputer oraz usuwamy zagrożenia z komputera. Gdy to zrobimy, udajemy się do biura Norrisa, oraz modyfikujemy prototyp nowego urządzenia, które Jay ma zamiar dziś oficjalnie zaprezentować. Po tym, wychodzimy z biura i wracamy do rezydencji Michaela, gdzie oglądamy w telewizji relacje z wydarzenia. Gdy Jay wyjmie urządzenie, naszym zadaniem jest zadzwonienie do niego. Po wybuchu oraz rozmowie telefonicznej Michaela z Lesterem misja zakończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • Na pierwszym piętrze budynku Liveinvader stoją konsole QUB3D z GTA IV.
  • Jeśli gracz nie zadzwoni do Jaya Norrisa na konferencji, ten powie, że ktoś miał do niego zadzwonić, po czym wyrzuci prototyp, niszcząc go, a misja zakończy się niepowodzeniem.
  • W tej misji podczas gdy jesteśmy w domu Lestera, możemy zauważyć na okładce jednej z książek postać przypominającą CJ-a.
  • Na półce ze sprzętem do monitoringu możemy również znaleźć kartkę z napisem 88 mph to time travel, co jest nawiązaniem do serii filmów Powrót do przyszłości.
  • Moment w którym wybucha telefon jest nawiązaniem do filmu Prawo zemsty.

100% • Czas 100% (2) Ukończ w czasie 8 minut 30 sekund.
• Zamknięte okna 100% (2) Pozbądź się wszystkich okienek w ciągu 32 sekund.

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Zaproszenie od przyjaciela Następna:
Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (2) (V - HUD)Doradztwo małżeńskie Lester Crest (V - HUD) Sprawdzanie jubilera
Franklin Clinton (V - HUD)Długaśna odsiadka[1]
Dobry mąż

Przypisy

  1. 1,0 1,1 W zależności od kolejności wykonywania misji: Przysługa, Komplikacje, Ojciec i syn, Chop, misja ta może, choć nie musi bezpośrednio odblokowywać Długaśną odsiadkę. W innym przypadku misję tę odblokowuje już ukończenie Ojca i syna.