FANDOM

Zapomnienie prawdy – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V, ósma i ostatnia dla sekty Epsilon.

Solucja Edytuj

Michael spotyka się z Crisem w siedzibie Epsilonu w Rockford Hills. Cris wyjaśni nam zadanie. Traktaty Epsilonu zostały spisane, jednak Formage musi wysłać na Kajmany $2 100 000. Po rozmowie z Crisem wsiadamy do Tailgatera i kierujemy się za ochroniarzami epsilonu. Miejsce przeładunku pieniędzy ma się odbyć na małym parkingu niedaleko Los Santos Customs. Gdy dojedziemy na miejsce gracz ma dwie możliwości zakończenia misji:

Posłuszeństwo Edytuj

Po dojeździe na parking wysiadamy z samochodu i spotykamy się z Jessem. Po tym ten zaprowadzi nas na pobliski drugi parking, na którym będzie zaparkowany zardzewiały traktor, który jest naszą nagrodą za wykonanie misji. Po wzięciu traktora misja zakończy się.

Kradzież Edytuj

Gdy dotrzemy na parking wysiadamy z samochodu, wyciągamy jakąś mocniejszą broń i wycinamy ochroniarzy Epsilonu. Po pozbyciu się ochroniarzy otrzymamy 2 stopień poszukiwań. Nie przejmujemy się nim, wsiadamy ponownie do samochodu i uciekamy z parkingu. Będzie nas ścigał śmigłowiec do którego miały zostać załadowane pieniądze, lecz nie przejmujemy się nim i staramy się jak najszybciej uciec. Gdy zgubimy ochroniarzy i policjantów misja zakończy się, a na nasze konto wpłyną pieniądze które ukradliśmy. Po misji zadzwoni do nas wściekły Cris, który zacznie się nam odgrażać i odwoła nasze oświecenie.

Niezależnie od wybranego sposobu zakończenia misji po niej do gracza napisze Marnie która w zależności od zakończenia misji będzie miała do nas żal lub nam pogratuluje. Wspomni również o możliwości zbierania traktatów Epsilonu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tailgater i Traktor występujące w tej misji mają tablice rejestracyjne kolejno: K1FFLOM i K1FFLOM1.
  • Tailgater i Maverick występujące w tej misji mają unikatowe jasnoniebieskie kolory. Samochód otrzymujemy po misji w przypadku kradzieży pieniędzy natomiast śmigłowiec można zdobyć tylko poprzez niezaliczenie misji.
100% • Interwencja sekty 100% (2) Zabij wszystkich ochroniarzy Epsilonu
• Pokaż hajs 100% (2) Ukradnij pieniądze

Galeria Edytuj

Początek misji Edytuj

Posłuszeństwo Edytuj

Kradzież Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Zapomnienie prawdy
Naciąganie prawdy