FANDOM

Zapłon (ang. Kickstart) – misja poboczna występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest to jedna z dwóch imprez odbywających się na Blackfield Stadium. Wykonać ją można w każdy dzień tygodnia oprócz poniedziałku i środy. Celem misji jest zebranie Sanchezem jak największej liczby checkpointów rozmieszczonych po stadionie w różnych miejscach. Ukończenie jej jest wymagane do 100%.

Solucja Edytuj

Misję rozpoczynamy poprzez wejście w marker znajdujący się przed stadionem. Zostaniemy przeniesieni do jego wnętrza. Mamy zebrać jak najwięcej checkpointów jadąc na Sanchezie w ciągu czterech minut. Checkpointy te mają różne kolory: zielone, żółte i czerwone. Za zebranie: zielonego otrzymamy 1 punkt, żółtego 2 punkty a czerwonego 3 punkty. Maksymalnie można zdobyć 61 punktów, lecz aby ukończyć misję wystarczy zebrać ich przynajmniej 26. Na początku najlepiej pojechać przed siebie i przejechać przez obręcz. Potem skupiamy się na wszystkich zielonych checkpointach. Gdy już je zbierzemy powinniśmy mieć ok. 10 punktów. Potem jedziemy w kierunku autobusów i wraków samochodów. Wjeżdżamy tam w 2 żółte i 2 czerwone checkpointy. Potem mamy wybór: albo wjechać na poziomą ósemkę i zebrać tam ok. 10 punktów lub pojechać na „schody” i zebrać na nich również ok. 10 punktów. Jeśli nie uda nam się wjechać we wszystkie checkpointy z podanych wcześniej lokalizacji, to zostawiamy je i wjeżdżamy w pozostałe checkpointy. Gdy uda nam się zebrać przynajmniej 26 punktów misja zakończy się powodzeniem.

Nagroda Edytuj

Nagrodą za ukończenie misji jest Dune stojący od tej pory zawsze pod stadionem oraz nagroda pieniężna. Nagroda pieniężna zależy od liczby zdobytych checkpointów. Za każdy zebrany checkpoint otrzymamy $100, więc jeśli zebraliśmy, np. 30 punktów to otrzymamy $3 000. Oprócz tego do naszych postępów w grze zostanie doliczone ok. 0,54 punktu procentowego.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta jest bardzo podobna do misji Dirtring z GTA Vice City. W obu grach musi bowiem zebrać pewną liczbę punktów jeżdżąc Sanchezem na stadionie. Różnicą jest to że w GTA VC gracz musi zebrać wszystkie w ciągu 60 minut i od tego w jakim czasie je zebrał będzie decydowała wysokość nagrody.

EN Wykonanie: GTASeriesVideos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.