FANDOM

Z-Type – pojazd występujący w Grand Theft Auto 2 i Grand Theft Auto V. Jest to dwudrzwiowy samochód sportowy, wzorowany na Bentleyu Mark V z lat 1939-41 w GTA 2, a w GTA V na Bugatti Type 57.

W GTA 2 parametry Z-Type'a są ogólnie bardzo dobre: jego bardzo dobra prędkość maksymalna, przyspieszenie i dobre prowadzenie pozwalają na wykorzystywanie pojazdu w pościgach policyjnych i misjach z limitem czasowym.

W GTA 2 samochód jest używany przez gang Zaibatsu we wszystkich trzech dystryktach Anywhere City. Po zgnieceniu Z-Type'a w zgniatarce samochodowej, gracz otrzyma karabin maszynowy z tłumikiem.

W GTA V pojazd posiadał Chad Mulligan, jednak na zlecenie Devina Westona został ukradziony przez Franklina Clintona. Jest to najdroższy pojazd w grze. Pojazd jest wzorowany na Bugatti Type 57 i jest produkowany przez Truffade. Posiada słabe przyśpieszenie i słabo hamuje, jednak ma czwartą, po Bati 801, Banshee 900R i Hakuchou największą prędkość maksymalną ze wszystkich pojazdów w grze.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto 2

  • Na ulicach na terytorium gangu Zaibastu we wszystkich trzech dystryktach miasta.
  • Używany jest w wielu misjach dla Zaibatsu.
  • Zaparkowany przy sklepie z bronią House Of Guns w Industrial.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online