FANDOM

Yutes Must Die! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Trey Welsh twierdzi, że jeden z mniejszych gangów w mieście - Yutes przerabia samochody Zaibatsu na złom; dlatego chce się dowiedzieć, kto dokładnie to robi.

Najpierw musimy odwiedzić niejakiego Lefty'ego. Początkowo nie będzie chciał się nami podzielić informacjami - bijemy go pięścią (nie wolno go zabić), wtedy powie, że sprawca wszystkiego - szef Yutesów - siedzi w klubie Easy Rider Whore House.

Aby go zabrać, potrzebujemy Sharka - samochodu Yutesów. Samochód znajduje się w okolicach zgniatarki samochodowej w południowo-wschodniej części miasta. Gdy go zabierzemy (pilnuje go kilku Yutesów), jedziemy do wspomnianego klubu i zabieramy szefa Yutesów (aby go przywołać, używamy klaksonu).

Następnie odwozimy go do centrali Zaibatsu w Omnitron (wjazd znajduje się od strony wschodniej). Na miejscu, szef Yutesów podzieli się informacjami Zaibatsu - czekamy, aż wróci do naszego pojazdu i odwozimy go do zgniatarki samochodowej. Po zezłomowaniu Sharka misja zostanie zaliczona.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.