FANDOM

Wożąc pannę Misty – trzecia misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Luigiego Goterellego.

Solucja Edytuj

Luigi informuje Claude'a, że syn Dona, Joey Leone, chciałby zabawić się ze swoją ulubioną dziewczyną, Misty. Misja polega na dostarczeniu tej dziewczyny do Joeya. Najpierw zdobywamy jakiś pojazd; nie może być to autobus ani autokar. Następnie jedziemy do domu Misty na wzgórzach Hepburn, na miejscu używamy klaksonu aby ją zawołać. Gdy wsiądzie do naszego samochodu, odwozimy ją pod warsztat Joeya w Trenton.

Scenariusz Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W misji tej w razie bójki z innymi przechodniami Misty będzie nam pomagać w walce. Co ciekawe zadawane przez nią ciosy będą o wiele mocniejsze od tych jakie można zadać pięścią podczas normalnej rozgrywki.
  • Angielski tytuł misji (Drive Misty For Me) jest nawiązaniem do filmu z 1971 roku w reżyserii Clinta Eastwooda pod tytułem Zagraj dla mnie Misty (Play Misty For Me).

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Wożąc pannę Misty Następna:
Luigi Goterelli (III - HUD) Moje dziwki nie ćpają! Luigi Goterelli (III - HUD) Alfons
Joey Leone (III - HUD) Ostatni obiad Mike'a Buźki
Cwaniak

Przypisy

  1. Gdy Luigi wypowiada to zdanie, nie pojawiają się do niego napisy, nie ma ich także w pliku językowym (american.gxt).