FANDOM

Wilhelm – jeden z przypadkowych postaci występujących w Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Jest agentem nieruchomości, który kupuje posiadłości na aukcjach.

Historia Edytuj

Po raz pierwszy spotykamy go koło jednej z kamienic stojącej w pobliżu jednego z dilerów narkotykowychLiama – w Steinway w Dukes. Po krótkiej rozmowie poprosi nas o podwiezienie go do ratusza Civic Citadel w Hall w Algonquin, ponieważ, jak twierdzi, jest spóźniony na odbywającą się tam aukcję mieszkań. Po dojechaniu na miejsce otrzymamy od niego $250.

Ponownie spotykamy go przy jego mieszkaniu w Meadow Hills w Dukes. Tak jak poprzednio, poprosi nas o podwiezienie na aukcję. Po ukończeniu misji dostaniemy od niego $500.

Ostatni raz widzimy go stojącego na krawędzi mostu Dukes Bay Bridge. Okazuje się, że mimo licznych zysków z aukcji zbankrutował, a kluczyki do jego mieszkania prawdopodobnie utonęły w rzece. Zdesperowany Wilhelm postanawia popełnić samobójstwo poprzez skok z mostu, twierdząc, że bez pieniędzy nie warto żyć. Jak na ironię okazuje się, że kluczyki leżały cały czas na moście, dzięki czemu otrzymujemy nową kryjówkę.

Scenariusz przypadkowego spotkania Edytuj

Pierwsze spotkanie Edytuj

Drugie spotkanie Edytuj

Trzecie spotkanie Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

  • jako przypadkowa postać (trzykrotnie)
    • A Love for Failure
    • Town Hall Auction
    • Guess who's screaming again (śmierć)

Ciekawostki Edytuj

  • W ostatniej misji podczas, gdy Wilhelm skacze z mostu można usłyszeć słynny krzyk Wilhelma.