FANDOM

Na tej stronie są opisane rzeczy, które miały się pojawić w Grand Theft Auto: San Andreas, lecz nie pojawiły się w wersji finalnej.

Postacie Edytuj

  • Big Bear miał mieć grubszą wersję modelu.
  • Carl Johnson miał mieć niebieską bluzkę z kapturem, oraz beżowe spodnie. Co ciekawe, nosi taki ubiór w The Introduction.
  • Kendl Johnson miała mieć inny wygląd, Model z wersji beta wciąż występuję w grze i można go spotkać w misji Wysoka stawka, lowridery w pojezdzie Cesara.
  • Sweet miał nosić czarną bluzkę, oraz czarną czapkę.
  • Big Smoke miał mieć białą koszulkę i nie posiadać czapki.
  • Ryder miał mieć totalnie inny model.
  • Mike Toreno miał wyglądać nieco starzej, mieć lekki zarost i nosić nieco inny garnitur.
  • Cesar Vialpando nosił czarną bandanę i czarne spodnie.
  • Wygląd Su Xi Mu zawierał mniej szczegółów.
  • Eddie Pulaski miał ciemniejsze włosy[1].
  • W grze miały pojawić się takie postacie jak Larry, Oficer Carver oraz Poncho, jednak zostały usunięte.

Galeria Edytuj

Gangi Edytuj

  • Jeden z członków gangu Grove Street miał nosić kaptur[2]. Poza tym ten gang miał nosić nazwę Orange Grove Families.
  • Niektórzy członkowie Ballas mieli nosić bandany[3]. Poza tym ten gang nosił nazwę The Flats[4].
  • W grze miało być dwóch dodatkowych członków Rodzin z Grove Street, ich modele nadal można zobaczyć na początku misji Los Sepulcros.
  • Gang Varrios Los Aztecas miał mieć dwóch innych członków. Mieli oni nosić niebieskie chusty, podkoszulki, czarne spodnie i skórzane kurtki.
  • Gang San Fierro Rifa był przyjaźnie nastawiony do CJ-a i Rodzin z Grove Street.
  • W grze miały się pojawić takie gangi jak: Gang Motocyklistów, Rosyjska Mafia i Włoska Mafia. Członków tego ostatniego gangu można było spotkać w Las Venturas.

Galeria Edytuj

Misje Edytuj

Przechodnie Edytuj

  • Każde miasto posiadało odrębny model policyjnego motocyklisty. Poza tym policjanci z LSPD mieli inne modele[5][6].
  • Tereny pustynne były patrolowane przez innych policjantów niż tereny wiejskie.
  • Z gry usunięto jednego z taksówkarzy.
  • Jedna z prostytutek miała nosić afro.
  • W grze mieli się pojawić pijani przechodnie. W misji Policyjne koła pojawia się pijana osoba.
  • Przechodnie także mogli jeździć na deskorolce, która została usunięta.
  • Wielu przechodniów zostało usuniętych[7][8].

Pojazdy Edytuj

Mapa Edytuj

Bronie Edytuj

Inne Edytuj

  • Radar wyglądał inaczej, podobnie jak ikony na nim[18].
  • W plikach gry można znaleźć nieużyte dźwięki, modele, oraz pierwowzory modeli.
  • Wnętrze kryjówki w Mulholland można było zobaczyć przez okna z zewnątrz[19].
  • Gang San Fierro Rifa posiadał tagi, które można zobaczyć tutaj i tutaj.
  • Gracz miał dostęp do burdeli.
  • Salony tatuażu miały inne menu[20].
  • W grze miała pojawić się adrenalina[21].
  • W grze miało się pojawić trzęsienie ziemi. Nadal istnieje w plikach pogodowych, jednak jego wartość wynosi 0[22].
  • CJ miał mieć inną animacje trzymania broni dwuręcznych (np. strzelby, albo M4), która co ciekawe pojawiła się w GTA Vice City Stories.

Galeria Edytuj

Przypisy