FANDOM

Gwiazda (1)

Water Carry On! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem w tej misji jest doprowadzenie do zamknięcia elektrowni wodnej Zaibatsu H2000 Water Company. Misja składa się z dwóch części: w pierwszej wysadzamy cztery turbiny elektrowni, a w drugiej – generator.

Pierwszą część misji rozpoczynamy od zdobycia jakiegoś pojazdu i dostania się do północnej części The Village. Gdy się tam dostaniemy, skręcamy na zachód i przejeżdżamy przed wjazdem do elektrowni, aby wywabić strażników.

Następnie wysiadamy z samochodu, wchodzimy na schody od zachodu i zabijamy strażników, którzy ustawią się w rzędzie. Dopiero wtedy wchodzimy do elektrowni.

Teraz naszym celem stanie się zniszczenie czterech turbin elektrowni. Chronione są przez kilku członków Zaibatsu z karabinami maszynowymi. Kiedy się ich pozbędziemy, idziemy do turbin i wysadzamy je za pomocą koktajli Mołotowa.

Po zniszczeniu turbin rozpocznie się druga część misji – wracamy do wejścia do elektrowni i idziemy na wschód. Gdy będzie taka możliwość, skręcamy na południe i schodzimy po schodach na bardzo długi pomost.

Idąc nim, dostaniemy się do generatora, lecz zanim go wysadzimy, zabieramy zdrowie i pancerz. Ostatnią częścią zadania będzie opuszczenie elektrowni w jednym kawałku – wracamy do wyjścia tą samą drogą, którą tu przyszliśmy; najdłuższą część pomostu przechodzimy, cały czas strzelając – znajdziemy na nim kilku członków wrogiego gangu. Gdy dostaniemy się do bramy, misja zostanie zaliczona.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.