FANDOM

Was it Worth it? – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Trzecia i ostatnia dla Raya Boccino.

Solucja Edytuj

Po tym jak wykiwaliśmy Raya otrzymujemy wiadomość od Jima, abyśmy spotkali się z nim u Raya. Po dojeździe okazuje się że to pułapka, gdzie człowiek Raya torturował Jima. Jim uwalnia się, zabija człowieka Raya i wraz z Johnnym uciekają w inne strony. Po przerywniku Johnny chce spotkać się z Ashley. Po dojeździe do klubu Lostów, Johnny telefonuje do Ashley, która mówi, że Ray nasłał zabójców na niego. Po szybkim telefonie do Claya lub Terry’ego, jedziemy do miejsca gdzie Terry oraz Clay zastawili pułapkę. Tam po kolei niszczymy cztery samochody z ludźmi Raya, po czym udajemy się do klubu porozmawiać z Ashley.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie trwania misji, do Raya przychodzi Niko i dostaje zlecenie zabicia Johnny'ego, lecz ten po dotarciu w odpowiednie miejsce nie znajduje go lecz Jima i innego motocyklistę, których po pościgu zabija (No Way on the Subway). Pod koniec misji (z perspektywy Johnny'ego) dowiemy się, że Jim nie żyje.
  • Podczas przerywnika, gdy Ray strzela ze swojego pistoletu, wydaje on zupełnie inny dźwięk niż podczas normalnej gry.
  • Po uwolnieniu się i zdobyciu pistoletu Raya Jim miał możliwość zabicia go. Nie wiadomo, dlaczego tego nie zrobił. Najprawdopodobniej oszczędził go z powodu jego wysokiego stanowiska w mafii.
  • Jeśli gracz wystraszy Ashley, ta wstanie i będzie cały czas biec w jednym miejscu.

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: Was it Worth it? Następna:
Ray Boccino (TLaD - HUD) Collector's Item Thomas Stubbs III (TLaD - HUD) Get Lost