FANDOM

Warsztat Import-Eksport służb ratunkowych (III)

Magnes, podnoszący pojazdy (w tle statek, na które są przenoszone).

Aby ukończyć Grand Theft Auto III w stu procentach, należy dostarczyć kilka pojazdów pod dźwig w Portland Harbor. Za dostarczenie każdego z nich dostajemy $1 500 – za dostarczenie ostatniego dostaniemy $200 000, a dodatkowo będziemy mogli kupić każdy z dostarczonych pojazdów. Oto ich pełna lista:

  • Enforcer – przy czwartym poziomie złej sławy, zaparkowany wewnątrz komisariatu policji na wyspie Staunton.
  • Hipcio – przy szóstym poziomie złej sławy, w sklepiku Phila w Rockford po ukończeniu misji Wymiana.
  • Karetka pogotowia – zaparkowana przy każdym ze szpitali w mieście.
  • Koszary OL – przy szóstym poziomie złej sławy, zaparkowany w Towarach Wojskowych.
  • Policja – przy 1, 2, 3 i czwartym poziomie złej sławy, zaparkowany na każdym posterunku policji.
  • Samochód FBI – możliwy do zdobycia tylko przy piątym poziomie poszukiwań.
  • Wóz strażacki – zaparkowany przy każdej remizie strażackiej.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojazdy w trakcie przenoszenia przez dźwig stają się niezniszczalne i potrafią przenikać przez kontenery, które stoją im na drodze.
  • Jeżeli włączymy powtórkę podczas przenoszenia jakiegoś pojazdu przez dźwig, to ten zawiśnie w powietrzu i tak jak w wypadku przenoszenia będzie on niezniszczalny i będzie można przez nie przenikać.