FANDOM

Virgo Classic – muscle car występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany w aktualizacji Lowridery: Podrasowane klasyki. Jest produkowany przez firmę Dundreary.

Virgo Classic jest wzorowany na Fordzie Thunderbird z lat 1977-1979. Dysponuje dobrą prędkością maksymalną i średnim przyspieszeniem. Charakteryzuje się również słabymi jakościowo hamulcami i średnią przyczepnością. Można go modyfikować w warsztatach samochodowych, a w warsztacie Benny's Original Motor Works może zostać przerobiony na low-ridera.

W aktualizacji Lowridery: Podrasowane klasyki został dodany również niestandardowy wariant Virgo Classic. Na pierwszy rzut oka, nie ma między nimi różnicy, ale niestandardowy Virgo Classic może mieć specjalne malowanie, a z technicznego punktu widzenia ma minimalnie gorszej jakości hamulce i nieco słabszą przyczepność w porównaniu do standardowego Virgo Classic.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • Zarówno standardowy, jak i niestandardowy wariant mogą zostać przywołane za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[1]

  • Zwykły wariant może zostać kupiony w warsztacie Benny's Original Motor Works za $165 000.
  • Niestandardowy wariant może zostać zdobyty poprzez zapłacenie $240 000 za przerobienie zwykłego Virgo Classic w ww. warsztacie.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Tylko w wersji na konsole nowszej generacji i PC.