FANDOM

Vincent Lupisella – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV. Jest wujkiem Marka Lupisella oraz byłym Donem mafii Lupisella Family.

Historia Edytuj

Vincent urodził się w 1929 roku w Bohan w Liberty City. Od początku działał w rodzinnej mafii Lupisella Family. W 1948 roku został aresztowany za porwanie. Później w 1950 roku został aresztowany przez policję za zabójstwo. Dwa lata później został aresztowany za zbrojne rozboje. Potem w 1956 roku ponownie został aresztowany, ale tym razem za wymuszenia. W międzyczasie zaczął walczyć ze swoim bratem bliźniakiem o pozycję szefa mafii. Ostatecznie Vincent zabił swojego brata zostając głową rodziny mafijnej. W 1970 roku został aresztowany za spiskowanie. Później w 1989 i 2001 roku został aresztowany za kanciarstwo. Potem w 2005 roku został oskarżony o utrudnianie działań wymiarowi sprawiedliwości. W tym czasie zaczął chorować na Alzheimera co utrudniało mu prowadzenie gangu, więc władzę nad nim przejął jego bratanek – Mark Lupisella.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Lupisella
IMIĘ Vincent
WIEK 79
MIEJSCE URODZENIA Bohan, Liberty City
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Lupisella
REJESTR PRZEST. 1948 – Porwanie
1950 – Zabójstwo
1952 – Zbrojne rozboje
1956 – Wymuszenia
1970 – Spiskowanie
1989 – Kanciarstwo
2001 – Kanciarstwo
2005 – Utrudnienie działań wymiarowi sprawiedliwości
ADNOTACJE Podejrzany o bycie głową Syndykatu Przestępczego Lupisella pomimo iż jego bratanek, Mark „Loopy” Lupisella, oficjalnie sprawuje władzę.
Podejrzewa się, że zabił swojego brata bliźniaka w walce o władzę w rodzinie.
Utrzymuje się, że cierpi na chorobę Alzheimera pomimo że jego prawnicy zablokowali jakiekolwiek państwowe testy, które miałyby to wykazać.
Organizacja Lupiselli jest podejrzewana o kontrolowanie wielu głównych biznesów w Liberty City.

SURNAME Lupisella
FIRST NAME Vincent
AGE 79
PLACE OF BIRTH Bohan, Liberty City
AFFILIATIONS Lupisella Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1948 – Hijacking
1950 – Manslaughter
1952 – Armed Robbery
1956 – Extortion
1970 – Conspiracy
1989 – Racketeering
2001 – Racketeering
2005 – Obstruction of Justice
NOTES Suspected to be the head of the Lupisella Crime Syndicate despite his nephew, Mark "Loopy" Lupisella, being officially in charge.
Believed to have killed his twin brother in a struggle for leadership of the family.
Claims to suffer from Alzheimer's Disease though his lawyers have blocked any State sponsored tests to verify this.
The Lupisella organization is believed to control many major Liberty City rackets.