FANDOM

Vedic Massacre! – jedna z siedmiu misji dla Russian Mafia w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem jest pojechać po Rosjan. W tym celu należy pojechać do Vedic Temple Krishny i zrobić tam małą rozwałkę.

Na samym początku zdobywamy jakiś szybki i pojemny samochód (np. Shark). Gdy już go zdobędziemy, udajemy się do Azeri Heights i spotykamy z Ivanem i jego ludźmi (wszyscy czterej powinni się w nim zmieścić, jeśli pojazd będzie zbyt mały, zostaniemy o tym powiadomieni).

Gdy wsiądą już wszyscy, kierujemy się do Vedic Temple i wjeżdżamy tam od strony zachodniej. Na miejscu opuszczamy pojazd.

Uważamy, gdyż późniejszy do niego powrót będzie oznaczał niezaliczenie misji. Gdy tylko wyjdziemy z pojazdu, kierujemy się na północ, gdzie wchodzimy na kładkę i ustawiamy się obok miotacza ognia.

Po chwili włączy się limit czasowy (2:00), który musimy przetrwać w tej dzielnicy (stanowi on odróżnienie od liczby gangsterów z poprzedniego obrębu). Jeżeli pozostaniemy na miejscu, nie będziemy musieli zabijać Krishny (może się zdarzyć, że jakiś podejdzie do nas, wtedy go zabijamy). Po upływie czasu misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Ta misja w części przypomina Mall Murder! z dystryktu Residential. Tutaj musimy przetrwać dwie minuty zamiast zabijać stu gangsterów.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.