FANDOM

Valle Ocultado (SA)

Valle Ocultado – mała miejscowość położona w północno-zachodniej części Bone County, w San Andreas.

Przez miejscowość tę przebiega biegnąca ze wschodu na zachód trasa łącząca Las Venturas i El Quebrados. Łączy się ona z drogą biegnącą w pobliżu lotniska Verdant Meadows do Octane Springs. W pobliżu miejscowości, nieco na zachód od niej, znajduje się kratownicowy most drogowy. Od północy jest zasłonięta skalistymi wzgórzami, za którymi znajduje się morze, natomiast w większej odległości na południe od niej znajduje się góra Arco del Oeste.

Na północ od drogi między Las Venturas i El Quebrados znajdują się dwa motele (m.in. Tee Pee Motel). Na wchód od nich znajduje się stacja benzynowa, przy której zaprakowany jest zniszczony Glendale.

Na południe od wspomnianej drogi w miejscowości znajdują się tylko dwa budynki, położone nad jeziorem. Mniejszy z nich jest garażem, przeznaczenie większego nie jest znane. Obok owego większego budynku znajduje się drewniany pomost, przy końcu którego na wodzie unosi się wodolot.

W wodach przy Valle Ocultado znaleźć można jedną ostrygę a po ukończeniu misji Ostra rywalizacja na parkingu na południe od głównej drogi stoi poduszkowiec Vortex.