FANDOM

Valdez Alert! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem Red Valdez chce, abyśmy przedarli się do centrum badań Scientists i zniszczyli dwa generatory Cold Fusion, znajdujące się na jego terenie.

Na początek warto jest mieć bardzo wysoki poziom naszego respektu u gangu Scientists. Pomoże to jednak tylko w niewielkim stopniu, ponieważ podczas walki ze strażnikami ów poziom respektu będzie bardzo szybko spadał.

Chociaż dostanie się do centrum wygląda na trudne, w istocie takie nie jest. Gdy będziemy już gotowi, znajdujemy jakiś pojazd (np. Stretch Limousine – pomieści większość naszych pomocników z Zaibatsu).

Za jego kierownicą wracamy do telefonów, jedziemy na wschód, za dźwigiem skręcamy na południe i skaczemy, używając rampy. Po dachach budynków i nieczynnych torach kolejowych jedziemy na południe, a dostaniemy się do centrum. Jednym z lepszych sposobów na pozostanie bezpiecznym jest powolne posuwanie się do celu – w ten sposób, nasi pomocnicy z Zaibatsu będą cały czas wokół Claude'a.

Pierwszy generator znajduje się na południe od nas – aby się do niego dostać, wchodzimy po desce na skrzynki i skaczemy na północ. Wchodzimy na górę po schodach i wysadzamy go.

Dostanie się do drugiego generatora jest trudniejsze. Idziemy na północ. Gdy dojdziemy na kładkę, po której zachodniej stronie znajdują się czynne tory kolejowe – przechodzimy przez nie, strzegąc się przejeżdżających po nich pociągów i po skrzynce wchodzimy na kolejną kładkę. Idziemy nią na północ, na jej końcu skręcamy w prawo, przeskakujemy na kolejną skrzynkę i na północ na kolejną kładkę.

Na jej końcu skręcamy w lewo, wychodzimy na górę po schodach i wysadzamy generator w powietrze. Wracamy tą samą drogą, którą tu przyszliśmy. Misję zakończy wyskok na ulicę.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.