FANDOM

Ursula – postać epizodyczna występująca w Grand Theft Auto V. Ursulę można spotkać w trakcie przypadkowego zdarzenia na północ od Alamo Sea spacerującą i próbującą złapać stopa.

Ursula jest obłąkaną kobietą mieszkającą w Catfish View, w domu znajdującym się naprzeciwko latarni morskiej. Podczas spotkania z protagonistą opowiada ona o swojej matce, która jak mówi Ursula trzymała ją krótko ale i tak ją kocha. Kobieta trzyma włosy swojej matki w plecaku. Opowiada ona również o swojej nienawiści do śpiewających ptaków, o tym, że codziennie na śniadanie, obiad i kolację je zupę oraz mówi o ogrodniku, który jak twierdzi pochorował się, a potem rzucił się z urwiska. Ursula twierdzi również, że pracuje nad butami, które wyglądem przypominają stopy, lecz nie wie jednak o tym, że istnieją już takie buty (Toe Shoes) i są w sprzedaży. Po podwiezieniu jej do domu dostajemy jej numer telefonu oraz 5 punktów do prowadzenia. Trevor może zawieźć ją do obozu altruistów.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że jak twierdzi mieszka sama, to obok jej domu można spotkać wielu ludzi.
  • Mówi, że jej matka zamykała ją w piwnicy, goliła jej włosy i przebierała za chłopca.