FANDOM

Trup w bagażniku – piąta misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Joeya Leone'a.

Solucja Edytuj

Tym razem zadanie polega na zgnieceniu w zgniatarce samochodowej samochodu z ciałem jednego z braci Forellich, który „myślał, że jest bystrzejszy niż woda w kiblu”.

Samochód stoi pod kawiarenką Tłustego Joe w Callahan Point. Jedziemy tam i po zboczu od strony zachodniej wchodzimy na jej dach. Teraz lokalizujemy Sentinela, stojącego na wschodniej części parkingu. Niszczymy go. To samo robimy z drugim Sentinelem, próbującym nas rozjechać. Dopiero po pozbyciu się obu pojazdów wsiadamy do Manany z trupem, odwozimy ją do zgniatarki w Harwood, wjeżdżamy w znacznik i opuszczamy pojazd. Zgniatacz dokończy dzieła.

Ciekawostki Edytuj

  • Manana z trupem w bagażniku (o nazwie wewnętrznej corpse) występuje zawsze w kolorze szarym. Podobnego pojazdu nie spotkamy poza tą misją.
    • Można ją zachować tylko, jeśli wjedziemy nią do garażu, odejdziemy tak, aby drzwi się nie zamknęły, oraz zniszczymy ją w dowolny sposób.
  • Jeśli gracz nie wykonał tej misji przed ukończeniem misji Ostatnie prośby, nie będzie mógł jej wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.
  • Misja ta jest podobna do misji Twisted Metal z GTA Advance. W obydwóch przypadkach jedyne zadanie protagonisty to odwiezienie Manany z trupem do zgniatarki w Harwood.
  • Jeśli zniszczymy oba Sentinele, które gonią protagonistę, dostaniemy dodatkowe $5 000.
  • Bracia Forelli, ścigający gracza w tej misji, wyglądają dokładnie tak jak członkowie Rodziny Leone.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Trup w bagażniku Następna:
Joey Leone (III - HUD) Szofer Ciprianiego Joey Leone (III - HUD) Ucieczka