Trojański LowRider – czwarta i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca graczowi Umberto Robina.

Solucja Edytuj

Umberto zleca nam ostatnie zadanie - musimy wysadzić w powietrze haitańską fabrykę narkotyków. Aby dostać się na jej teren, należy ukraść samochód Haitańczyków - Voodoo.

Po zakończeniu cut-scenki jedziemy pod chatkę cioci Poulet (tam wymagany wóz stoi), wsiadamy do samochodu i jedziemy na spotkanie z Kubańczykami w Małym Haiti.

Po krótkim przerywniku udajemy się do fabryki. Po otwarciu bramy wjeżdżamy do fabryki, parkujemy na wskazanym miejscu i wychodzimy z pojazdu. Wchodzimy do środka, zabijamy wszystkich członków gangu haitańskiego i montujemy bomby w oznaczonych miejscach.

Od zamontowania pierwszej, mamy 45 sekund (w wersji na iOS: 60 sekund) na zamontowanie ostatniej (czas leci non-stop) i ucieczkę z tego terenu. Optymalne rozwiązanie jest takie: najpierw zabijamy wszystkich Haitańczyków, następnie montujemy bombę na piętrze, a dopiero potem na parterze - zyskujemy na czasie.

Po zamontowaniu wszystkich bomb uciekamy z terenu fabryki - schodami umieszczonymi na zewnątrz (aby na nie wejść, obok bramy skręcamy w prawo). Po chwili zobaczymy, jak haitańska fabryka przechodzi do historii, a my zgarniemy $10 000 nagrody. Od tej chwili haitański gang będzie nas nienawidził - ile razy pojawimy się w ich obecności, otworzą do nas ogień.

Ciekawostki Edytuj

  • Po misji gracz otrzymuje dostęp do miniguna, który będzie od teraz zlokalizowany na piętrze ruin fabryki.
  • Po wykonaniu tej misji Haitańczycy będą wrogo nastawieni do Tommy'ego. Poza tym Haitańczycy i Kubańczycy nie będą więcej do siebie strzelać, gdy się spotkają, co jest dość nielogiczne, gdyż po tym zdarzeniu powinni być wobec siebie jeszcze bardziej wrogo nastawieni.
  • Mimo iż Rico zginął w poprzedniej misji, to i tak się w tej pojawia.
  • Piosenka grana podczas pierwszego przerywnika misji nie występuje w żadnej stacji radiowej w grze.
  • Podczas tej misji Voodoo pojawia się w alejce kilka bloków od kafejki Umberto.
  • Misja ta, podobnie jak inne misje od Umberto, została ocenzurowana w wersji na PS2[1]:

Polski scenariusz Edytuj

Poprzednia: Trojański LowRider
Umberto Robina (VC - HUD) Bitwa morska
Ciocia Poulet (VC - HUD) Nieczyste metody

Przypisy

  1. Dla porównania: Wersja na PS2, wersja na PC i wersja na XBOX.
  2. 2,0 2,1 To zdanie/ten wyraz jest zmieniony w ocenzurowanej wersji na PS2. Zobacz też: #Ciekawostki.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Tego zdania/Tego wyrazu nie ma w ocenzurowanej wersji na PS2. Zobacz też: #Ciekawostki.